Un răspuns divin

Acum cîteva luni, scriam despre un fenomen misterios care se petrece în metroul bucureştean.

Zilele trecute, am primit un semn divin – de unde se vede că cineva acolo, sus, citeşte şi blogul ăsta. 🙂

Iată ce am găsit scris pe banca pe care stau de obicei cînd iau metroul înspre casă:

ass

E clar că mie-mi este adresată! De multe ori mi-e sete cînd mă-ntorc acasă… Deci ce trebuie să fac?

15 comments so far

  1. Adrian on

    Se prea poate ca transpiratia oamenilor sa se datoreze monologurilor. I-am vazut io cum misca din buze si le curg balele de nemultumire sau de pofta. Daca zici ca o tanti a facut asta cand ai observat tu dâra…, deh, fiecare monologheaza cu ce poate. Cat despre scrisul de pe banca, e o chestie urata: starneshte profitorii.

  2. Franz on

    Am observat si eu dîrele : eu le-am pus pe seama valului de caldura degajat de acea vale. Femeile, mai ales, au un suvoi termic care te invadeaza chiar daca stai linistit la locul tau, departe de domnisoara care-ti arata spatele. De unde se vede ca si altii au observat si au ajuns la acest sfat : ti-e sete de actiune; grab an ass si pune-l în functiune 🙂

    Imi si imaginez acest ritual în blazarea perpetua de la metrou : fata se asaza plina de plictis, baiatul arata un interes treaz, pune mîna pe buca si fata îsi schimba pozitia la fel de plictisita, baiatul îsi potoleste setea în perfecta nebagare de seama a oamenilor ce merg mai departe, spre urmatoarea statie.

  3. ihtys on

    sa nu bei cafea sau cola cand iti este sete 🙂

  4. Cristina on

    Ala nu mai e loc de lăsat dungi pe scaun, dom’le. Ala e de-a dreptul un şanţ rezervat de cine-ştie-cine cine-ştie-cui, remember, ăia de la Chipendales sunt in Bucureşti, nu? Deci n-o fi chiar cu direcţie, adică n-o fi un mesaj divin cât o mărturie pământească :))))

  5. isuciu on

    Vai, Cristina, pe unde-ti zboara gandisoru’!

  6. Manu on

    Genial!!!

  7. c. p.-b. on

    @ Adrian: Te referi la celebrele „Monoloage ale vaginului”? 🙂 (n-am inteles niciodata de ce in titlul ăsta idiot forma e „monoloage”)

    @ Franz: Dupa cum am vazut si pe blogul tau, scrii o literatura foarte misto. Scena cu blazarea e ex-tra-or-di-na-ra.
    Mi-as dori sa citesc o carte semnata de tine. (poate chiar ai…)

    @ ihtys: Stiu, cofeina elimina calciul.

    @ Cristina: Ce crezi? E un şanţ creat prin eroziune sau prin surpare?

  8. fanitza on

    cred că gramo a scris. 😉

  9. Adrian on

    „monoloage ale vaginului”? ce spui tu acolo? s-au si terminat de scris de cand ai observat tu prima banca? da’ cate banci ai studiat tu in scurtu timpu asta? (nush ce sa zic de „monoloage”. Poate ca autorul mai crede-n monologuri, e putin cinstit si strica tot efectu’. Poate ca ii place cum suna „monoloage” asa cum lui Ionesco ii place cum suna in franceza „picura”. Poate-a vrut sa fie fistichiu si pt tine a ratat.) Eniuei, abarnaveam de scrierea asta. O sa-mi bag nasu’ cu prima ocazie.

  10. c. p.-b. on

    @ fanitza: De ce crezi asta?

    @ Adrian: „Monoloagele vaginului” e o piesa de Eve Ensler, adorata de feministe. Se joaca si la noi.

  11. Cristina on

    @Cezar: asta e o intrebare-capcana? 😀

  12. c. p.-b. on

    @ Cristina: Nu, intrebam de curiositate…

  13. Cristina on

    Atunci, este un sant format nu prin eroziune, nu prin surpare, ci doar pentru utilitate. De orice sant om vorbi :))

  14. c. p.-b. on

    @ Cristina: Nu e valabil pentru toate santurile – depinde daca au fost create in urma unui fenomen natural sau sint facute de mina omului.
    Bun, ca am lamurit acest aspect, care e utilitatea? (Ti se pare o intrebare futila?)

  15. Cristina on

    De exemplu, santul din poza ori evita inghesuiala pe bancheta, ori o face… comoda?
    Probabil ca mi se pare o intrebare futila, din moment ce n-am un raspuns serios la ea :))))


Lasă un răspuns

