Dana Săvuică şi Liiceanu

Am primit de la Humanitas două e-mail-uri care anunţă apariţia unor audio-book-uri.

Unul este despre cîteva cărţi ale lui Pleşu („Comédii la porţile Orientului”, „Despre îngeri” şi „Despre bucurie în Est şi în Vest”), în lectura autorului. (Pînă aici, nimic surprinzător, nu?)

Celălalt mă anunţă lansarea audio-book-ului „Hot Sex” de Tracey Cox, în lectura Danei Săvuică. La marele eveniment, vor vorbi Chris Simion, Tudor Kovacs şi Dana Săvuică (pentru că nu ştiam nimic de Tudor Kovacs, am căutat pe Google şi l-am găsit în echipa fundaţiei ACCEPT).

N-aş mai comenta nimic în plus. Mi-aş dori doar să asist la o discuţie dintre Dana Săvuică şi Gabriel Liiceanu. Eventual, la emisiunea ei de pe Euforia TV.

28 comments so far

  1. Dan on

    Haha! L-am vazut si pe Marius Chivu, colegul tau de redactie, la emisiunea Danei Savuica. Gagica asta a devenit o adevarata intelectuala! E frecventata de intelectuali si iata ca s-a luat si la ea. 🙂

  2. grrr on

    Intelectualitatea asta se ia ca bolile venerice? Sa stiu sa ma protejez.

  3. Dan Iancu on

    poate nu ar fi rau, dar sunt curios de fapt ce vrei tu. dimensiunea intelectuala a danaei savuica sau cea erotica a lui liiceanu?

  4. wandering-elf on

    Dan: lol. Cred ca pe amandoua, combinate si expuse pe ecran. Un fel de Emmanuelle mai incruntat si impanat cu citate din Heidegger.

  5. Dan Iancu on

    asta cu impanarea savuicii cu heidegger e bestiala 🙂

  6. Anodos on

    Iertati-ma ca-mi fac reclama, dar si eu am remarcat cu tristete felul cum se lasa corupte elitele noastre :

    http://pseudomorfoze.wordpress.com/2008/02/25/cum-se-corupe-elita-sau-falimentul-elitelor-autentice/

    Iar Editura Humanitas e o rusine…

  7. Franz on

    Eu cred ca se intentioneaza si lansarea unui nou produs : un video-book cu telectuala Săvuică, presupun ca se va acoperi cu pagini diverse si va presara strip-tease-ul cu cîte-un citat. 🙂

  8. isuciu on

    Franz:
    Ce spui,Franz?! Misto !

  9. Un scârbit on

    @ Anodus . Depinde cum definim ELITA , ELITE .

    Cred ca si definitiile , valoarea si caracterizarea pe care le atribuim unor lucruri sunt intr-o continua TRANZITIE .

  10. forevergreen on

    Dar ce mai conteaza cine e Dana Savuica? Dar se mai stie oare cine a fost tatal ei natural? Au mai existat si alte nimfe de-astea controversate transformate genetic fortat in moderatoare de emisiuni tv, ca ma-ntrebam ce cauta pe-acolo. Dar asta se vinde, parca numai Monica Tatoiu trebuie sa vorbeasca numai ea.
    Apropos, l-a cunoscut cineva pe tatal sus-numitei?
    Eu, da si tare mult rau mi-a facut intalnirea cu el, dar am scapat nevatamata, caci am avut noroc.

  11. Un scârbit on

    @ Anodus . cam imi place ce si cum zici .

    mi-a placut si asta de la tine : http://pseudomorfoze.wordpress.com/2008/02/26/mizeria-ortodoxismului/

  12. dinu decuble on

    de ce esti contrariat?

    in „mod normal”, ai putea citi:

    Am primit de la Humanitas două e-mail-uri care anunţă apariţia unor audio-book-uri.

    unul anunţă lansarea audio-book-ului “Hot Sex” de Tracey Cox, în lectura Danei Săvuică.

    adica:

    Dana Savuica face parte din echipa editurii conduse de Liiceanu. Poate ca Liiceanu o stie deja, poate a vorbit cu ea, in postura de director al editurii, nu de intelectual de frunte al tarii. ea este, eventual, un colaborator, el un manager care are in vedere succesul unei carti. prezenta Danei e fireasca, e un personaj reprezentativ pentru tematica volumului – ca imagine -, asa cum a fost altadata Bebe Mihaescu, tot pentru Humanitas.
    e o chestiune de context.

    de unde rezulta ca, uneori, e fals sa credem ca totul e cu fundu-n sus. si mai rezulta ca avem multe prejudecati.

  13. ihtys on

    Tii Cu Liiceanu ? 🙂

    Audio-bookurile de care amintesti de la Humanitas, au aparut anul trecut deja…

  14. un trecator on

    Liiceanu = Tracey Cox = Savuica = Hot sex?

    Hi hi hi! That’s easy! Atunci hai sa mai incercam!

    Liiceanu = Sabato = Abbadon exterminatorul = comunist

    Liiceanu = Nae Ionescu = serie Nae Ionescu = legionar

    Liiceanu = Sarah Ivens = Ghid de maritis pentru fete moderne = codoş

    Liiceanu = Ernst Junger = Jurnale pariziane = nazist

    Liiceanu = Selby Jr = Requiem for a dream = junkie

    sau

    Liiceanu = E-E Schmitt = Pittis = …mort?!?

    Liiceanu = Legenda primelor lampi = Rodica Negrea = mintea copiilor?

  15. blogideologic on

    Este vorba despre intelectualitate şi intelectualime. Ce termen alegem ?

  16. raul on

    sunteti usor de surprins, dle Paul-Badescu. Sicer, eu as fi fost uimit daca Hot Sex ar fi aparut in lectura Doinei Cornea. Asa cred ca ati fi avut un pretext pentru un post senzational pe blog, nu pentru o mirare dintr-asta monotona

  17. dadatroll on

    Cinei liceanul asta?

  18. dragos c on

    Intr-adevar, alaturarea tine putin de malitiozitate. Este vorba pana la urma de o strategie editoriala a unei institutii ce trebuie pana la urma sa supravietuiasca pe piata. Cum spunea mai sus raul, nu putea-o pune pe Doina Cornea…

  19. c. p.-b. on

    @ Dan: Am auzit si eu ca Marius a fost in emisiunea Danei Savuica. Era simpatic?

    @ grrr: Dar ce crezi tu ca fac intelectualii cu madama? Eu cred ca poarta discutii inteligente.

    @ Dan Iancu: Cite putin din fiecare. 🙂

    @ wandering-elf: Are dreptate Dan Iancu – bestial grait-ai! :-)))

    @ Anodos: N-as zice ca e o rusine. De ce rusine?

    @ forevergreen: Parca am auzit ca tatal ei a fost diplomat pe vremea lui Ceausescu (deci secu). Ma insel? Ce experienta ai avut cu el?

    @ dinu decuble: Nu sint contrariat, doar ma amuz.
    Normal ca Liiceanu a vorbit cu ea, ca director al editurii. Eu ziceam doar ca mi-as fi dorit sa asist la un asemenea dialog. Si sa ma amuz si mai tare.

    @ ihtys: Da, cele cu Plesu se reediteaza, cel cu Savuica se lanseaza.

    @ un trecator: N-am zis ca „Liiceanu = Tracey Cox = Savuica = Hot sex”.

    @ raul: Chestia nu m-a surprins deloc (acum citiva ani au publicat si cartea sexologului Bebe). Precum zic, eu doar ma amuzam.
    Sigur ca surpriza ar fi fost daca ar fi citit Doina Cornea (sau – si mai si – Lucia Hossu-Longin), dar nu intotdeauna realitatea ne ofera lucruri asa de misto. Asa ca te multumesti cu ce iti da. 🙂

    @ dragos c: Nu i-am alaturat eu. Au cam facut-o singuri. Si, de supravietuit, supravietuieste Humanitasul foarte bine, nu-i duce grija…

  20. jiji on

    Are grija nea Traian sa supravietuiasca Humanitasul.

  21. gurt on

    Dana cu cine?care liiceanu frate?

  22. v on

    io am alta problema cu audiobucurile astea de la humanitas: tot doar citeva capitole din cartile pe copaci contin, ca si pina acum?
    :(((

  23. c. p.-b. on

    @ jiji: Dom Jiji, putin respect pentru Presedintele acestei tari! In particular, la un vinisor, puteti sa-i ziceti nea Traian, dar asa, in public…

    @ gurt: Deci si tu ai cunoscut-o pe Dana. :-))

    @ v: Iaca asta nu stiu, ca nu mi-am luat nici unul.

  24. DoDu on

    Ce de lumee buna.
    Ce n-am inteles eu de aici e cine e Traian? Si cine e Savuica? Plesu stiu cine e, un tip barbos, iar Liiceanu unul barbierit si chelos.
    Badescu iar nu stiu cine e si nici cine e Google asta. Plin de necunoscuti pe aici dar si de cunoscuti. Cum e Dan Iancu de care am auzit sau o fi o coincidenta de nume.
    Nici nu inteleg cum am ajuns pe blogul asta elitist ca pana acum jumate de ora nu exista pentru mine. Poate ma nervez. Poate beau o bere pe urma. Si ma dau in stamba cu vreun citat din Arhimede, care habar n-am cine a fost. Am auzit ca ar fi murit. Deja! Multi oameni au murit deja, chiar de la noi din bloc. Nu stiu daca nu cumva oamenii care au murit pana acum sunt mai multi ca cei care sunt in viata. Si cand au sa moara cei care sunt acum in viata, mortii or sa fie covarsitori (tocmai am invatat cuvantul).
    Chris Simion nu stiu cine e si nici Tudor Kovacs. Totusi, am auzit de Humanitas carora le-am trimis o propunere de carte si mi-au respins-o cu brio. Era o carte despre suruburi, ca sunt profesionist. Dar si despre saibe si cu atat mai mult despre piulitele cu filet. Ca exista si piulite fara filet, nu stiu cine le foloseste.
    Cand eram mic, am citit o carte de la Paltinis, ii spunea Jurnal. Mai mult am rasfoit-o, ca nu avea poze decat un scris maruntel de tipar. Era vorba despre despartiri si o semna Liiceanu, tipul de care ziceam ca e chelos. Un tip de prima mana, stie limba germana pe de rost plus alte limbi culturale.
    Na, bine ca m-am intins. mai bine o sterg ca n-am nimerit printre cei ca mine

  25. adria74 on

    Oare cineva de la Humanitas a citit, citeşte sau va citi această postare? Să le scriem! Credeţi că nu ţin cont de sugestiile cititorilor?

  26. dadatroll on

    Liceanul asta de ce nu se barbiereste exact? Ca eu cand eram la liceu ne punea sa ne barbierim si sa ne tundem. Mustata era OK. Dar atat. Liceeni din ziua de azi…

  27. mirceapoapa on

    dana savuica la humanitas.de fapt, nu exista etica, ci numai marketing.pacat
    pe mine ma gasiti aici
    http://lidiapopescu.blogs-blogs.com/


Lasă un răspuns

