Beizadelele Take It All

Elena Basescu

Jean Sarkozy

Sînt tineri, frumoşi şi mai au şi taţii preşedinţi. Păi cum să nu le fie toate uşile deschise?

De fapt, poţi să ai toate uşile deschise în viaţă (de către tăticul) şi dacă eşti bătrîn, urît, iar tatăl nu e nici măcar preşedinte.

Iry

28 comments so far

  1. Alexei on

    Hahaha, ăsta micu’ care arată ca un pui de bogdaproste cine-i? 😀

  2. c. p.-b. on

    @ Alexei: Cum cine? Fiul lui taica-sau – iar asta l-a facut om. Taica-sau i-a servit pe tava (de pe pozitia de demnitar in Guvern) afacerile care l-au imbogatit.

  3. cheguevargas on

    nici nu mi-l imaginam pe stimabilul domn mare afacerist. da dc-i imbracat asa?

  4. c. p.-b. on

    @ cheguevargas: Ei, e un original!… 🙂 Tzoalele alea de pe el trebuie ca sint creatia nu stiu carui mare designer. 🙂

  5. Cristina on

    Eu cred ca toalele i le-a ars Mona cu fieru’ 🙂

  6. c. p.-b. on

    @ Cristina: Hei, ma bucur ca ne „auzim” din nou!

  7. Cristina on

    Am fost in vacanta. Acu’ tre’ sa ma pun la curent cu…toate. Nu si cu moda asta, ca eu nu vreau izmene ca ale lui. Si ce-are Irinel in mana stanga?

  8. c. p.-b. on

    Telefoane. Alcatel, desigur.
    (Am vazut ca si pe blog anuntai ca pleci in vacanta – sper ca te-ai odihnit. Si am mai descoperit ca ai un alt blog pe Y360.)

  9. Cristina on

    Oh, da, am dormit muuult. Am scos nasucu’ din casa doar sa las pisica sa intre. 😛

  10. v on

    @cristina: asta se rezolva mai simplu nelasind pisica sa iasa in the first place 😀

  11. Cristina on

    @v: La asta nu m-am gandit. Ii fac si eu toate mofturile, ca prea e grasa si tofoloaga.
    Deh, o fi ta-su presedinte-tre cotoi. 🙂

  12. dadatroll on

    all up their asses.

  13. manoland on

    Hainele de pe Iri intră detaşat în categoria „nu sunt bune nici să duci gunoiul”. Îi lipseşte poşeta celebră pe post de căciulă.

  14. Franz on

    Poza cu monicofilul m-a amuzat la culme : cred ca nici aurolacii nu se asorteaza asa de bine. Aplauze frenetice pentru încaltari 🙂 🙂

  15. Un scârbit on

    pe cel din poza din mijloc nu l-am mai vazut .

    poate sa ma ajute cineva ? cine este ?

  16. c. p.-b. on

    @ Un scârbit: Un alt tinar cu viitor politic – fiul lui Sarkozy. 21 de ani.

  17. Un scârbit on

    aaa , mersi .

  18. manoland on

    @c.p.-b.: ai uitat să precizezi că nenea Jean Sarko candidează la postul de primar al aceluiaşi orăşel-suburbie a Parisului pe care l-a condus şi tatăl său înainte de a deveni preşedinte. Că aşa, doar că e fiul tatălui său nu era o chestie prea flagrantă.

  19. balauru on

    Bre, eu am comentat poza asta cu mult timp inaintea ta 🙂

    http://balauru.wordpress.com/2007/08/13/titluri/

  20. impresiiblonde on

    vai, iri e demential aici, nu am mai vazut poza asta.izmene verzi, papuci argintii…criminal 🙂

  21. ionuca on

    Cred ca ar trebui sa renunt la a purta rochii peste pantaloni 😀

  22. ihtys on

    cpb din ultimele posturi ale tale acesta m-a inlacrimat cel mai tare…te felicit

  23. wandering elf on

    ummm…carcotasul de serviciu; nu cumva e mai corect „beizadelele take it all”? ca e mai multe. da’ poate ma insel.
    oricum, traba e cam asa: cu cat „familiile” si „casele” sunt mai vizibile, cu atat demos-cratos devine si mai nesarata. ca gluma.

  24. c. p.-b. on

    @ manoland: Asta cu poseta-caciula a intrat deja in istoria neamului. 🙂 Mai ceva ca lupta de la Calugareni!

    @ Franz, impresiiblonde: Papucii aia fac toti banii. Ma bucur ca le-am facut reclama.

    @ manoland: Asa e cu tinarul Jean, dar n-am precizat nici ca tinara Elena s-a ales secretar general.

    @ balauru: Stiam ca esti tare, nu trebuia sa-mi mai spui si tu. 🙂

    @ ionuca: Aia nu e rochie, e pulovaras de om normal. Lui ii vine pina la genunchi.

    @ ihtys: Intotdeauna vei gasi la mine un umar pe care sa plingi. 🙂

    @ wandering elf: Nu esti deloc circotas. Sint in culpa. M-a luat valul cu piesa trupei ABBA. Multumesc, am sa corectez.

  25. Cristina on

    asta cu pulovarasul de om normal a fost tare. Half-man Iry. 😀

  26. manoland on

    @c.p.-b.: asta cu puloverul până la genunchi îmi aduce aminte de scena din Lord of the Rings: Return of the King, când cămaşa de zale a piticului îi ajungea bine de tot la pământ.

    De fapt noi suntem nişte încuiaţi şi nu pricepem cum e cu moda. Ce dacă la Milano sau Paris nu se va purta în veci aşa ceva? Şi aia sunt şi mai mari ignoranţi! Ce poşeta mea!

  27. andreiichim on

    pai normal, fame and fortune.bravo lor!!fiecare cu ce are.lasati,noi sa fim sanatosi ca restu vine de la sine 😛
    va invit si p la mine
    http://andreiichim.wordpress.com/

  28. cineva on

    elena basescu este super am o poza cu ea super va salut pe toti
    totusi eu sunt an FRANTA


Lasă un răspuns

