Adrian Ursu îi face campanie lui CV Tudor

Mă uit la Realitatea TV şi nu-mi vine să cred cum au înviat naţionaliştii noştri de serviciu. Sînt mai tineri şi mai vioi ca oricînd!

La emisiunea lui Adrian Ursu, „Oamenii Realităţii”, sînt invitaţi Adrian Păunescu şi CV Tudor. Desigur, tema discuţiei e relaţia Kosovo-Ţinutul Secuiesc – prilej pentru cuplul Păunescu-Vadim să-şi facă numărul.

Păunescu era deja client, de ceva vreme, al Realităţii TV. Acum văd că e nedespărţit de fratele Vadim (l-a adus de mînuţă şi aici, după ce ieri seară fuseseră, tot împreună, la Gâdea la Antena 3).

Mai întîi, mi-am zis că Ursu a fost inconştient să-i invite pe cei doi, că era clar că-l fac arşice (aşa s-a şi întîmplat: băiatul ăsta nu prea e în stare să se ţină singur pe picioare, d-apăi să le ţină piept taurilor furioşi ai naţionalismului!…).

Apoi am început să-mi pun întrebarea dacă şi-a propus într-adevăr să le ţină piept…

Ursu este, deci, naiv sau parşiv? Din această dilemă nu puteţi ieşi. Am zis!

PS: La sfîrşitul emisiunii, Păunescu a citit, desigur, o poezie. Ceilalţi doi prezenţi în studio l-au ascultat cu evlavie pînă cînd a terminat.

8 comments so far

  1. vasgar on

    Mi-e sila de oamenii care n-au macar un pic de demnitate, de onoare, care nu se respecta… Vadim ii balacareste, ii murdareste ingrozitor, iar ei, chiar a doua zi, il saluta, discuta cu el, ii strang mana, ca si cum nu s-ar fi intamplat nimic… Comportamentul acesta lash, schizofrenic, l-am observat si la politicieni, si la jurnalisti. Parca sunt niste fiinte fara memorie. Vadim mai pluteste inca pe scena politica si pentru ca lumea nu stie/nu poate sa se desparta. Vorba lui Andrei Plesu: nu te lasi premiat de o bodega. In alt registru: nu discuti patriotic cu o gura de WC.

  2. Franz on

    Ma simt ca musca lui Éric Pessan :
    La mouche s’obstine, décrit des courbes compliquées, frappe la vitre. Persiste à croire qu’elle peut voler, qu’elle ira de l’avant, que le verre n’existe pas
    qu’il fléchira
    qu’une matière invisible ne peut avoir de réalité
    qu’elle vaincra
    qu’elle s’élancera, enfin, dans le lointain

    Istoria se repeta la infinit si pupincuristii de ieri sînt si eroii de azi. Se va sparge vreodata geamul ?

  3. Un scârbit on

    Vadim si Paunescu sunt doar actori .

    Asa ca nu purtati voi grija celor mult mai avizati si in PAINE decat noi .

    Totul este scenariu , regie si actorie de buna calitate din moment ce si-au atins scopul vreme de peste 18 ani . Si toate numai asa ca sa-i prostim pe romani si sa-i mai tinem adormiti !

  4. fanitza on

    bine zice un scârbit.

    eu la păunescu ăla i-aş da un costum din ăla de roman, cu lauri argintii. cred că atâta ar fi de încântat, că l-ar purta pe uliţele bucureştiului.

    i can’t wait să îl văd pe păunescu îmbrăcat de roman pe unirii, cu lauri după urechi, mergând cu pas molcom şi recitându-şi poeziile:

    „despre Ţară, despre Neam,
    eu vă spun deja de un an
    că o mică şi urâtă naţiune,
    în aceste vremuri de recesiune,
    vine chiar aici la noi în Ţară,
    independeţă să ne ceară.

    eu propun la al nostru guvern,
    să ne dea un regiment
    să ne ducem spre ţinutul lor,
    să le arătăm duşmanilor.

    spune-mi tu, dragă Vadim,
    nu-i aşa cum simt?”

    dacă vrea să o folosească, are acceptul meu. nu îl voi da în judecată pentru copyright. 😉

  5. balauru on

    Din pacate dreapta o sa ridice nasul.

    Cit despre Paunescu, la revolutia din 89 am vazut un interviu cu el la televiziunea israeliana in care recunostea ca nu are niciun Dumnezeu, se duce unde bate vintul. Acum vintul bate in directia opusa lui Kosovo, apare si el cu patriotismul lui populist. Romania e o tara in degradare, salvati-o daca puteti. Cum? Nu stiu, nu-i mai bagati in seama.

  6. doru on

    ba nu sunt doar actori bre scirbitule,astia sunt infestati ,au in singe,sunt draci rosii.Da’ stai sa vezi emisiunile lui ion m ionita senior.

  7. Un scârbit on

    @ doru . Da , cu privire la comunism si prostie si eu cred ca le au in sange .

    Insa ca nationalisti sau macar PATRIOTI si mari romani – in aceste privinte sunt buni si mari ACTORI . Parerea mea .

  8. Un scârbit on

    de la ora 22 : oo ii Vadim pe OTV . acum este ora 22 : 45 . Pentru toti doritorii sau cei ce vor sa rîda .


Lasă un răspuns

