Nu mă vor?

Poate să-mi spună şi mie cineva ce înseamnă chestia asta? Îmi apare cînd vreau să accesez site-ul Cotidianului. I-am supărat oare cu ceva? 🙂

cotidianul1.jpg

49 comments so far

  1. dadatroll on

    You have been trolled! Prietenii stiu de ce.

  2. c. p.-b. on

    De Cotidianul?!
    De ce, că nu l-am mîngîiat pe Ursu lor pe creştet şi nu i-am zis „bravo”? 🙂

  3. vasgar on

    Si in Basarabia arata la fel site-ul Cotidianului. Poate-i schimba titlul, ca altfel e scris binisor…

  4. dadatroll on

    Hey, am vazut chesti si mai ciudate. Eu de exemplu sunt banat de Gramo.

  5. c. p.-b. on

    @ vasgar: Da, TYPO 3 pare un logo bun pentru Cotidianul. Mai trebuie sa faca si ce scrie sub logo ala, adica sa get content right. 😀

    @ dadatroll: Am inteles ca te-au banat, ai mai zis-o. Acum o s-o tii si pe-asta vreo citeva luni?

  6. Alexei on

    You haz been troll’d, vorba pisicii lu’ dadatroll 🙂
    Typo3 e un CMS iar tehnicii de la Cotidianul dorm in post.

  7. Alexei on

    [pardon, CMS :blush:]

  8. dadatroll on

    Da, dar ai inteles si de ce mau banat?

  9. Franz on

    The server is down, call for back-up 🙂

    @ dadatroll – de ce te-a banat ? Dadatrollul vîneaza cumva micutul lemurian Gramo ? 🙂

  10. isuciu on

    Ursu este un personaj ciudat, niciodata nu am inteles ce vrea (sper ca el macar s-o stie).Oare am spus bine, ursu = personaj ?!

  11. Un scârbit on

    il copiez acum , oarecum pe Becali , dar eu sunt serios nu glumesc sau nu joc un rol ca Becali .

    Băăă fratilor , asta am ajuns acum sa-l analizez pe fiecare , pe toti nimicii , piticii : Cazan , Ursu , Vadin , Lazlo , Marco , Frunda , Ecstain , Ainstain , Paunescu ?

    Nu am chef si timp sa-mi pierd vremea cu nimicnicia … incerc sa-L inteleg pe Dumnezeu si ce vrea dela noi , de la mine . Acum am ajuns sa ma gandesc la toate prostiile si la toti Michidutii = fii Satanei ???

  12. balauru on

    Era o perioada cind nu se incarca ziarul din cauza gratiilor care apareau dintr-o data de cadeai de pe scaun de frica, credeai ca te-au incarcerat. 🙂

    Se pare ca au fost sesizati.

    Deci, ai fost incarcerat, e noua metoda. Cotidianu’ Break 🙂

  13. fanitza on

    @cezar

    uite că acum merge. dar dacă foloseşti mozilla firefox va merge mai bine. 😉

  14. Alexei on

    Uuuu, flame bait: Firefox e vulnerabil by default 😉

  15. fanitza on

    alexei

    tu eşti susţinătorul operei?

  16. Alexei on

    fanitza:
    Da si nu. Da – sunt fan Opera, nu – folosesc ce browser am nevoie (IE 3/4/5/6/7, Opera 9/9.5, FF 1.5/1.7/2/3, Safari), dar de obicei FF 2 si Opera 9.5 🙂
    Insa atunci cand spun ca Firefox e vulnerabil nu o fac pentru ca sunt fan Opera, ci pentru ca chiar e vulnerabil de cativa ani, iar cei de la Mozilla ascund lucrul asta.
    Stiu cam de ce sunt capabile browserele pe care le-am enumerat (macar versiunile majore) si incerc sa fiu impartial cand le evaluez, pentru ca draci ca securitatea, suportul pentru standarde, stabilitatea, viteza etc. sunt mai importante decat simpatia pentru unul din ele.
    Deci le recomand Opera celor care nu depind de servicii Google ca Spreadsheets, Analytics si Picasa.

  17. fanitza on

    în opinia mea ff2 e cel mai bun la ora actuală.

    îl folosesc deja de vreo 2 ani şi sunt foarte mulţumit. nu am antivirus, de când mi-a expirat, în martie se face un an de atunci. nu am avut probeleme. poate e pentru că ştiu să mă abţin şi nu apăs pe pop-up-uri şi pe diverse reclame.

    e rapid ff2. update-urile se fac rapid şi parcă nici nu simţi. plus că m-am obişnuit cu toate opţiunile, inclusiv cele de mărire-micşorare a textului citit. bookmarks-urile sunt foarte utile. google slide bar-ul(sau cum îi zice) e foarte bine pus.

    am folosit şi eu opera înainte de ff2 şi pot să spun că e o mare difenreţă în favoarea ff2, cel puţin din punctul meu de vedere. la vremea respectivă jucam darkthrone şi ff2 a ieşit mult mai rapid decât opera(for daily clicks).

    cât despre ie… 🙂

  18. Un scârbit on

    Balaure , de ce nu mai pot posta pe Blogul tau ?

    stiu ca multi nu ma ( mai ) vor , dar tu ?

  19. c. p.-b. on

    @ fanitza, Alexei: Dar ce aveti sa-i reprosati IExplorerului? In afara ca e de-al lui Bill Gates (ceea ce-l face din start enervant).

  20. Un scârbit on

    se pare ca toata lumea a înnebunit . Pana si pocaitii nu se mai vor unii pe altii :

    cititi aici un ex. interesant : http://danutm.wordpress.com/2008/02/21/derutele-deconspirarii-%e2%80%93-pamflet-stresat-de-sezon/#more-315

    sper sa le fie de folos la cat mai multi :

  21. fanitza on

    dadatroll, vezi ca ti-au raspuns:

  22. fanitza on

    nu îmi place când scrie cineva în numele meu!

    gramo, TU EŞTI? 🙂

  23. c. p.-b. on

    Intr-adevar, „fanitza” care da link-ul la youtube nu e fanitza. Si-a dat ca adresa de e-mail una pe care nu o foloseste fanitza (fanita@yahoo.com). Si nici IP-ul nu e acelasi. Pe de alta parte, nu e nici Gramo, ca e iarasi alt IP.

  24. fanitza on

    „Pe de alta parte, nu e nici Gramo, ca e iarasi alt IP.”

    mai ştii, poate scrie de la serviciu?

    glumeam. ştiu că nu e dramo. e cineva care are simţul umorului. 🙂

    oricum dramo ăsta are 36 de ani şi un copil. şi el cu ce îşi ocupă timpul? postează filmuleţe tragico-comice cu el pe youtube.

  25. fanitza on

    în fine, nu e treba mea ce face el. nu sunt eu în măsură să îi judec pe el sau pe alţii, dar trebuie că domn’ lector face asta de la prea multă agitaţie în şcoli.

  26. c. p.-b. on

    Inca o data spun: nu inteleg de ce Gramo a stirnit atitea adversitati. Ca posteaza nu stiu ce, ca face photowalking-uri etc. Pai oamenii sint liberi sa posteze orice pe blogul lor si sa faca ce photowalkinguri vor. De ce nu „se sesizeaza” unii pentru atitea bull-shit-uri de pe alte bloguri?
    De fapt, stiu. Pentru ca era pe primul loc in topul de audienta.
    Dar acum a plecat din acest top. Care mai e problema?

  27. fanitza on

    posibil că sunt doar invidios pe el. 😳

    se ţine bine la 36 de ani, aproape mai bine decât cat power. are un prunc sănătos şi frumos şi o nevastă foarte faină şi cu o slujbă de viitor. şi, şi el are o slujbă de viitor.

    plus că are şi succes la bloc.

    mie îmi place gramo, dar nu-mi place că nu are simţul umorului. trebuie o anumită responsabilitate din moment ce ţi-ai expus viaţa pe spaţiul virtual. trebuie să fii conştient că va exista şi cineva care să arunce cu murdărie în tine. asta nu îmi place la ei, că nu au această responsabilitate.

    şi nu înţeleg de ce imaginea lui gramo este mereu asociată cu cea a bărbatului din familie? adică de ce atunci când spunem gramo, lumii îi vine în minte prima dată chipul lui gigi ştefanov?

  28. gadjodillo on

    da… mai ales ca din gramo, numa’ 20% e g. Restul de 80% e ramo. Doar atit ca scandalul din mass media a fost legat de el, nu de ea (el era persoana mai mult sau mai putin publica), iar oamenilor le place scandalul.
    Acum serios, voi puteti sa va dati seama din textele lor cind scrie el si cind scrie ea? Exceptind textele marcate (cu pronume, marci ale femininului sau indicii precise).

  29. fanitza on

    cezar wrote:

    „Dar acum a plecat din acest top. Care mai e problema?”

    răspuns: elasticitatea gramo. sau gramo-elasticitatea. 😛

  30. Alexei on

    Dar ce aveti sa-i reprosati IExplorerului? In afara ca e de-al lui Bill Gates (ceea ce-l face din start enervant).

    Nu-i de-ajuns ca e facut de Microsoft? 🙂
    Market share-ul IE este de 70-80%*, pozitie la care orice producator de browsere aspira. Insa pozitia asta atrage dupa sine o responsabilitate pe care Microsoft nu pare sa si-o asume.
    IE6 a fost (si continua sa fie) un mare pas inapoi pentru web. Trecand peste exploituri (care au fost sau pot fi reparate prin patch-uri), IE6 fie nu respecta standardele, fie le implementeaza prost. Datorita numarului mare de utilizatori, exista companii care au [avut] in target IE6 (imi spuneau unii ca 99% din clientii lor folosesc IE si ca nu-i intereseaza daca site-ul e randat** prost in alte browsere). Cat priveste standardele, dezvoltatorii standards-savvy au fost si sunt in continuare obligati sa foloseasca tot soiul de kludges pentru ca site-urile lor sa poata fi vazute de cei care folosesc IE6 (chiar zilele trecute am pierdut cateva ore cu un bug al IE6 care m-a uluit intr-atat incat pur si simplu nu am stiut ce sa scriu in Google pentru a cauta un workaround). Astfel s-a creat un cerc vicios: dezvoltatorii suporta IE6 datorita cotei de piata ridicate, utilizatorii folosesc IE din obisnuinta si pentru ca site-urile il suporta.
    Bine, vei spune ca tu folosesti IE7. MS a lansat IE7 in 2006. La 5 ani dupa IE6. Timp in care cota de piata a scazut datorita alternativelor Firefox si Opera. Asadar MS a reactionat abia cand si-a vazut suprematia amenintata, dovada ca e doar o unealta strategica, ca nu isi respecta consumatorii si nu sprijina standardele deschise. IE7 e mai sigur ca versiunea a 6-a, repara multe buguri si e mai aproape de standarde, dar e inca foarte departe de Firefox/Opera/Safari. IE8 va si mai si, dar, dat fiind ca MS trebuie sa faca fata situatiei neplacute pe care au creat-o, se va comporta ca IE7 by default (de teama sa nu "strice" web-ul au implementat o porcarie de switch care permite browserului sa randeze fie ca IE7, fie standard). Nu sugerez ca IE7 e un browser neispravit (chiar daca e), ci doar ca, in general, IE este o alegere proasta. Internetul e un spatiu in care status quo-ul e un perpetuum mobile, fapt incompatibil cu politicile Microsoft, politici pe care le sustii folosind IE.
    Deci, daca ma intrebi pe mine, sunt de parere ca IE ar trebui boicotat. Daca creste cota de piata a browserelor standard (anume Firefox, Opera si Safari) companiile care dezvolta pentru IE vor fi nevoite sa-si reevalueze target-ul, dezvoltatorii vor putea folosi ultimele tehnologii iar end-userii se vor bucura de experiente web mai placute. Yeah, everybody will be happy 🙂

    * valorile sunt diferite pe site-uri/continente/tari diferite
    ** to render = a afisa, a desena; paginile web sunt desenate in browser

  31. dadatroll on

    OK, cezare, intrebarea ta se poate pune si altfel: ce iti place TIE la Gramo? In afara simtului umorului ne mai pomenit. Altceva?

  32. dadatroll on

    Sau poateti plac raspunsurile de genul:

    „@Ioana: poza cu tipul nud e din prima zi, nu din a doua; daca nici tu nu te-ai prins care e ideea cu posturile astea, inseamna ca chiar ne pierdem timpul de pomana pe-aici”

    carei cad pe inima cititoarea si careo fac pe cititoare sa se simta asa cald si bine pe dinauntru.

  33. dadatroll on

    Sau poate iti place ca se adreseaza lor la persoana a treia plural: dadatroll scrie acum acest comentariu.

    Sau ca niciodata nu sti, ca nici eu nu sunt consecventi, daca Gramo e unul, doi, sau se pune si pisica. Daca zici Gramo este, iti sare in cap, ba tarane, Gramo sunt ca suntem mai multi. Dar pana si ei spun Gramo a facut poze cu zapada, nu au facut.

  34. fanitza on

    gramo e(sunt) şi pluralist(i). pe o parte, în faţa lumii, militează pentru pace, schimbul de cărţi(aici scriitorilor ar trebui să nu le convină, pentru că asta poate fi condiserată un fel de piraterie, astfel ei diminuând profiturile scriitorilor), non-ură, antirasism, pentru drepturile homosexualilor.

    iar când nu-l vede nimeni, gramo moderează comentarii, nelăsându-le decât pe cele care îi plac-convin(adică pe cele în care e lăudat, el sau pisica). plus că mai nou banezaă persoanele care îi scriu ceva ce nu îi convin(e).

    eu mă mir că gramo nu s-a făcut şi psiholog. prea ades foloseşte într-o dicuţie argumentativă principiul psihologiei inverse. de fapt, asta e arma lui preferată. arma paşnică, evident… arma pacificatoare. 🙂

  35. c. p.-b. on

    @ Alexei: Multumesc pentru explicatia detaliata. Nici mie nu-mi place MSIE, dar il folosesc din comoditate, de cind mi-am cumparat un PC acum citeva luni. Pina acum citeva luni, am avut numai Mac-uri – si foloseam Safari. Mi-am cumparat PC tot din comoditate, satul de acrobatiile pe care trebuie sa le faci in Romania ca utilizator de computer Apple.

    @ dadatroll, fanitza: Totusi: de ce v-ati fixat pe Gramo? Nu mai sint si alte bloguri in care sa gasiti ceva de criticat?

  36. v on

    @cpb: da’ cu ce-i mai comod de folosie ie decit firefox, de pilda? ca vidal nu pricepe… (sic!)

  37. c. p.-b. on

    @ v: Tab-urile se deschid mai simplu, nu trebuie sa stii shortcut-urile din taste, ca la Firefox. (E adevarat, Safari are chestia cu tab-urile de mult, iar Microsoft a şutit pentru a nu stiu cita oara din ograda Apple.) In plus, sint unele site-uri care cer IE. Asa cum e site-ul meu facut pe msn groups, pe care nu-l pot administra cu altfel de browser. Stiu ca e o prostie, dar cind l-am facut nu stiam ca am alte posibilitati mult mai misto. Apoi mi-a fost lene sa-l mai schimb. Arata ca porcul, e si pe msn groups (deci pe ceva care gazduieste grupuri de discutii), dar asta e! E porcu’ meu. 🙂

  38. v on

    aha.
    (da’ stii ca taburi poti sa deschizi si daca dai dublu clic pe bara, nu?)

  39. v on

    (am uitat sa zic multam ca ai stat sa-mi explici atita. multam.
    si-acuma, gata, am sters-o, c-au inceput oscarurile)

  40. dadatroll on

    Mai este TEO de la Cafe Deko care are tot atata umor cat Gramo. Da macar Gramo are o scuza, ca e fliatelist nu comediant de stand-up.

  41. Alexei on

    E adevarat, Safari are chestia cu tab-urile de mult, iar Microsoft a şutit pentru a nu stiu cita oara din ograda Apple.

    De fapt taburile, cautarea integrata*, salvarea sesiunilor**, mouse gestures*** si speed dial**** au fost introduse de Opera 🙂

    Apropo de shortcut-uri: in general sunt aceleasi in toate browserele. E o regula in UI design, valabila pentru toate aplicatiile. Ca lumea s-a obisnuit ca Ctrl+C inseamna Copy, nicidecum "shut down computer and erase all pr0n from disk".

    In plus, sint unele site-uri care cer IE.

    Din pacate sunt unele [mari] care nu accepta Opera. Am mai spus-o si intr-un comentariu anterior: GMail, Picasa, Spreadsheets, Analytics. Nu stiu celelalte, dar in cazul GMail cei de la Google sunt chiar nesimtiti. Dezactiveaza chat-ul in mod implicit pe motiv ca modulul nu functioneaza in Opera, ceea ce nu e adevarat (si Opera modifica scripturile GMail ca sa nu mai dezactiveze chat-ul).

    * casuta de cautare integrata in toolbar. Mai mult, poti adauga mai multe motoare si le poti pune keywords (se poate si in Firefox, dar e un chin fara extensii). De ex. scrii in bara de adresa "g foobar" si-ti cauta "foobar&quit; pe Google. In felul asta poti adauga motoare precum Wikipedia, IMDB, DEX Online, YouTube sau ce mai folosesti tu si le poti asocia keywords pentru a cauta mai repede (ex.: w – Wiki, y – YouTube, i – IMDB, d – DEX Online, gd – Google Dictionary etc. iar cautarea e banala, ca in exemplul pentru Google, i.e. "d banal" si cauta "banal" in DEX 😛 )

    ** adica poti lasa N pagini deschise cand inchizi browserul si apoi, cand il redeschizi, se deschid si paginile respective.

    *** mouse gestures inseamna ca poti naviga numai cu mouse-ul, tinand apasat butonul din dreapta al mouse-ului si desenand – virtual – in browser; de ex. tragi mouse-ul in jos ca sa deschizi un tab, sau tragi in jos si apoi in dreapta ca sa-l inchizi, stanga/dreapta pentru back/forward etc. 😉 are si Firefox prin intermediul unei extensii, dar e lent. Gesturile sunt usor de invatat si foarte utile. Din pacate provoaca dependenta. Am observat ca, din instinct, fac asta si in celelalte browsere 😀

    **** Speed Dial Tutorial

  42. Alexei on

    Vai, ce comentarii lungi! Asa-i daca scrii posturi geek-related, sorry :-S

  43. v on

    vai, saracul cpb. :)))
    alexei, ‘posturi geek-related’? :)))) adica asta era ‘geek’-related?

  44. fanitza on

    @cezar

    sigur că mai sunt şi alţii. ar mai fi:

    1) făniţă, un troll dobitoc care se ia de toată lumea, uitând noţiunea de blog personal(fiecare are dreptul să scrie ce vrea);

    2) vis urât, ăsta e fără pereche 🙂 ca să nu ziceţi că vorbesc fără argumente, here it is: îşi pune numerele de telefon pe un domeniu virtual public(blogul său). plus faza cu cererea în căsătorie filmată şi postată la el pe blog. l-a ajuns din urmă pe urinel columbo la penibilism. dar cine sunt eu să îi judec?! oricum, presimt că vis urât şi noua lui nevastă vor fi gramo doi.

    3) sanepid… a fost un ortodox fundamentalist(da, da, există şi din ăia), care susţinea că stelele şi planetele nu există de fapt, ele ar fi nişte invenţii ale dracilor. atâta m-am legat de el până şi-a şters blogul. şi îmi pare rău, era cea mai bună sursă de umor din blogosferă. râdeai la el mai bine ca la teo şi la omul din spatele lui teo la un loc.

    4) silviu pop, îşi mai zice şi ordinea nouă şi reprezintă dovada vie că prostia e nemărginită, vorba lui einstein. el va fi următoarea ţintă a atacurilor mele.

    ar mai fi şi alţii, dar deocamdată sunt de ajuns exemplele, cred eu.

    ___________________
    dar ce întorsătură a luat discuţia din cadrul acestui post. se vorbeşte pe două fronturi, unul mai geek, altul mai gagic. 😉

  45. c. p.-b. on

    @ Alexei: Multumesc pentru explicatiile exhaustive. Nu ma deranjeaza ca e un comentariu lung.
    Crezi ca, in postul meu, intrebam serios daca aia de la Coti au ceva cu mine? :-))

    @v: Ma citesti la fix. Vad ca nu mai am nici un secret fata de tine. 🙂

    @ fanitza: Esti tare! Prima data, cind am vazut cum e catalogat fanita, am crezut ca iar a semnat altcineva cu numele tau. 🙂

  46. c. p.-b. on

    @ fanitza: Nici mie nu mi se pare frecventabil vis urât, mai ales dupa ce i-am citit citeva comentarii rasiste. Iar cererea aia in casatorie il recomanda ca un personaj de-a dreptul kitsch (dar asta-i treaba lui…).

  47. Alexei on

    Eei, am inteles eu, numa’ ca, vorba lu’ fanitza, vorbim pe doua fronturi (iar subiectul Gramo ma plictiseste, mi-e de-ajuns ca-l pomeneste intaiul troll al blogosferei pe oriunde apuca)

  48. dadatroll on

    Am inteles ca troll e de injuratura, deci nu e de bine, dar sa fi intaiul e de bine, asa ca pe net nu mai injurat, sa zicem. Adica, noi, dadatroll sa zicem.

  49. fanitza on

    @cezar

    cezar wrote:

    „Nici mie nu mi se pare frecventabil vis urât, mai ales dupa ce i-am citit citeva comentarii rasiste. Iar cererea aia in casatorie il recomanda ca un personaj de-a dreptul kitsch (dar asta-i treaba lui…).”

    da, dar ce îmi place la el e faptul că nu cenzurează sau editează comentariile ca şi dramo. sau cel puţin mai demult nu o făcea.


Lasă un răspuns

