Ce băieţi dăştepţi!

Banu

Pe individ îl cheamă Cristian Banu – şi de aici bancnota. E vorba de candidatul la primăria secorului 5 – iar eu am gasit-o în cutia mea poştală, în sectorul 3.

Campania asta de toată jena pare să fi fost făcută de un partid de buzunar, care nu a avut bani să-şi plătească o agenţie serioasă, aşa că au încropit băieţii ceva dăştept, după şedinţa de partid. (Ce mîndri trebuie că au fost de găselniţă!)

Nu, nu e vorba de un partid de buzunar, ci de ditai partidul de guvernămînt. Iar genialii „creativi” care au făcut asta sînt angajaţi într-o agenţie de publicitate, pe bani buni.

În loc de „UN BANU”, eu am un slogan ceva mai potrivit: „UN (hotărît) BA NU!”

17 comments so far

  1. Rattus on

    Asa si?

  2. Alexei on

    Fiind vorba de sectorul 5, mi se pare corecta abordarea.

  3. Alexei on

    Iar genialii "creativi" care au făcut asta sînt angajaţi într-o agenţie de publicitate, pe bani buni.

    Judecand dupa rezultat as crede, mai degraba, ca e vorba de o agentie mica care nu-si permite oameni creativi si se multumeste cu diletanti.

  4. Alexei on

    (scuze, acum am vazut cacofonia)

  5. Cristian Banu on

    Când citii în feedreader „chapeaux”-ul şi-am văzut numele meu mi-a sărit inima din loc 😀
    Pot să-l dau în judecată 😕

  6. […] Context. O fi sectoru’ 5 care este, dar chiar aşa? […]

  7. c. p.-b. on

    @ Alexei: Sint destui diletanti si in agentiile mari.

    @ Cristian Banu: Pai de ce sa-l dai in judecata? Poate te alegi… 🙂 Sa-l dai doar daca pierde alegerile.

  8. dadatroll on

    Noroc ca nul chema Costel Vibratoru, ca cine stie ce gaseai in posta.

  9. Alexei on

    Sint destui diletanti si in agentiile mari.

    Îhî, eu ma gandeam ca numai agentia la care am lucrat in tinerete ar fi capabila de asa ceva 😀

    daca pierde alegerile

    Asta ar presupune existenta unei sanse (oricat de mici) ca Banu sa fie ales, nu? Eu zic ca oamenii astia si campaniile lor ne ramolesc, iar o data cu batranetea apar si [alte] tulburari, gen electile dysfunction 🙂

  10. dilEMA on

    chiar că e tare faza.

    dar deja se începe cu campania? aşa de curând?

    mai bine cu banii ăia ar renova parcurile din bucureşti şi ar asfalta gropile.

  11. impresiiblonde on

    individul asta nu face nici macar doi bani… doar unul. nasol. inflatia asta…

  12. tezeu on

    Vibraru… hahaha.

    Aaa da, tare reclama. Geniala. Daca puneau cate 10 lei intr-un plic parca suna mai bine.

  13. vassian on

    ce tigani…

  14. manoland on

    Aşa sector, asa bancnotă!

    Nu e prima campanie PNL proastă; şi la europarlamentare au avut idioţenia cu „EU promovez România. Tu?” şi se pare că tot ei şi-au răspuns că nu dau decât un Ban pe sectorul 5.

  15. teologeanu on

    Presupun ca au platit agentiei un ban pentru creatie.
    PS Exercitiu de imaginatie: Cum ar arata un outdoor?

  16. Rattus on

    Din pacate pt. voi nu valorati nici unu banu’ vechi.Vad ca incercati sa fiti cinici-incercati sa si reusiti!.Fiti sinceri cu voi insiva pt. un moment,dati-va seama cat de penibili sunteti si inchideti-va calculatorul.Sunteti vomitive,ar trebui sa intrati si voi in PNL pentru ca sunteti [P]en[I]bi[L]i.Asa e!Campania asta e de tot rahatul,ce mai conteaza logica din mesajele voastre?Voi aberati despre vibratoare (cine le utilizeaza vorbeste despre ele)despre ce ati facut voi in tineretile voastre la nu stiu ce agentie de curatat cacatul de la caini de pe strada si alte tampenii.Daca tot criticati totusi,alegeti si o maniera mai putin gretoasa.E un sfat,un ban poate valoreaza mesajele voastre de rahat,dar sa nu exageram ca ar fi prea scumpe.Si apropo,eu am tigani in familie,nu toti fura/omoara si fura.Mai incet cu rasismul.

  17. mado on

    a inceput campania!
    la noi (inca) nu a ajuns

    o zi buna!


Lasă un răspuns

