Blogosferă, păzea! Vine Turcescu!

Tot în ultima Dilemă veche putem citi motivaţia pe care-o dă Robert Turcescu pentru încetarea rubricii sale de aici: „Cum se întîmplă însă mai mereu în viaţă, vin momente în care se schimbă ordinea priorităţilor sau apar oportunitaţi noi” – ne spune Robert.

Prima din aceste noi oportunităţi este „mă pregătesc să deschid un blog”. Cu notorietatea pe care-o are, Turcescu va fi cu siguranţă o vedetă (şi) a blogosferei.

Mi se pare o mişcare bună, mai ales că emisiunea lui de pe Realitatea TV suferea de ceva vreme la capitolul audienţă şi unii din şefii de acolo cam voiau să renunţe la ea.

27 comments so far

  1. dragos c on

    pai daca emisiunea interactiva suferea, cand le spunea pe sleau intrebari politicianistilor e.a., ce sa mai zic de blog, unde n-o sa-l auda nimeni, dacat tineretul neinteresat de politica… Sau poate iliescu si paunescu, de pe blogurile lor cah…

  2. c. p.-b. on

    Turcescu e baiat destept si destul de bun ca jurnalist. Din pacate, dupa citeva gafe pe care le-a facut in ultimul timp, cam are probleme de imagine. Prin urmare, trebuie sa se repozitioneze. Iar blogul poate fi o buna solutie.

  3. dragos c on

    Eu nu zic că nu-i deştept, mă uitam posedat la emisiunile lui acum câţiva ani… Dar ultimelor emisiuni pe care le-am văzut – vreo una-două – le lipsea ceva, zbâcul îla jurnalistic. La EuropaFM iarăşi, cam slăbuţ. Nu prea ştiu ce nemaipomenit va scrie pe blog. – Mea culpa, nu ştiu cum scrie la gazetă.

  4. dadatroll on

    Sper ca Turcescu sa aiba un copil, o nevasta si o pisica ca sa umple un gol in blogosfera de pe wordpress. Si o camera digitala.

  5. meplusmyself on

    @dragos c
    Turcescu scrie/scria binisor la Dilema, dar nu indeajuns.De bine, de mult. Parerea mea 🙂

  6. meplusmyself on

    *De bine, nu de mult.

    Ei, cred ca intelegeti voi pana la urma ce-am vrut sa spun 🙂

  7. vasgar on

    Cezar, dar ce gafe a facut Turcescu?
    Gafa sa fie oare istoria cu Orban, in care ministrul a lovit cu masina, s-a lasat filmat si nins, „s-a inteles cu mama si matusa victimei…”, a dat un telefon plutind in alcool, a mintit justitia si, mai ales, l-a mintit pe Patriciu!!! Si acesta – Patriciu – a gafait plictisit-superior la TV cum ca prietenul sau, Ludovic, a fost supus unui linsaj mediatic…
    Cred ca Turcescu e mai mult un om de televiziune. Cu scrisul e mai greu. Se pierde in pluton…

  8. gurt on

    chiar…ce gafe a facut Turcescu cepebeule?

  9. c. p.-b. on

    Pai, a propos de Orban, chestia cu telefonul. Turcescu a iesit pe post si a zis ca l-a sunat Orban si l-a amenintat si injurat; ca nu ar putea reproduce ce i-a spus, fiindca ar trebui sa puna numai beep-uri.
    Pina la urma, somat sa dea pe post convorbirea, s-a vazut ca nu fusese vorba de nici o amenintare si nici expresii care sa ceara beep-uri nu erau.
    E adevarat, Orban a mintit in legatura cu accidentul, dar in ceea ce priveste telefonul Turcescu a plusat, sa pozeze in victima.

  10. supastar on

    turcescu imi e simpatic, dar episodul cu orban n-a fost frumos.

    cand turcescu are emisiunea pe europa fm in care incearca sa dezbata tot felul de chestii cand de actualitate cand mai filosofice un pic are si liviu mihaiu emisiune pe guerrilla cu subiecte adesea de o frivolitate incantatoare si tratate cu o atitudine simpatica. nu stiu valori ale rating-urilor, dar eu unul am schimbat de la turcescu la mihaiu la radio.

    cu 100% nu mai sta atat de bine pentru ca pur si simplu nu-i mai iese incisivitatea si originalitatea pe care le avea cand l-a pus pe vanghelie sa conjuge (evident aiurea) un verb.

    cat despre faptul ca nu mai scrie la dilema mi se pare o miscare aiurea, desi (cu cateva notabile exceptii) textele lui de acolo erau printre cele mai banale si mai cliseistice din revista numar de numar.

    dar sa vedem ce va face cu blogul pt k e un alt mediu si poate fi un fresh start. ar fi si timpul pentru asa ceva pentru k de la o vreme incoace nu-i mai iese nimic lui turcescu.

  11. cheguevargas on

    ce-i cu reclama asta? asteapta mai intai sa ai la ce face reclama, sau ai vrut sa-i fure careva minunatul viitor nume de blog? a, scuze, n am vazut the first line a blogului.

  12. MITICA on

    CA OM DE TEARU IN CARE AM LUCRAT O VIATA(TNB)CONSIDER R,TURCESCU ARE PUTIN TUPEU JURBALISTIC SI ACID IN TOATE ABORDARILE DELA EMISIUNILE TV,SORY NU CITESC PRESA,SI CRED CA MAI ESTE LOC IN INCISIVITATE FATA DE OAMENII POLITICI CARE NE-AU DEZAMAGIT APROAPE 19 ANI,SINT UN PRIVITOR LA TOATE EMISIUNILE SALE SI UNGE LA SUFLET CIND PUNE IN DIFICULTATE POLITICIAN CARE MERITA TAXAT”PENTRU UNA A PROMIS SI ALTFEL A VOTAT IMPOTRIVA POPORULUI SAU’vezi cei 322 am zis MITICA.

  13. Un scârbit on

    Oameni buni , in special cei din Romania , daca vreti sa aveti succes ( in orice domeniu ) trebuie sa va reprofilati pe Dumnezeu .

    Fara Dumnezeu este plictiseala si moarte si nu mai este nimic de zis .

  14. Alexei on

    …cam are probleme de imagine. Prin urmare, trebuie sa se repozitioneze. Iar blogul poate fi o buna solutie.

    …Turcescu a plusat, sa pozeze in victima.

    Asta era! Eu nu ma uit la TV, dar daca m-as uita, as vrea sa vad oameni de televiziune valorosi, nicidecum poseri. Cred ca am inteles algoritmul: isi face omul blog, creste PR-ul, vede nea’ Vantu/Sarbu/Voiculescu, o pun repede de-un talk-show politic. Pentru ce? Pentru ca are public, nu pentru ca are ceva de spus! Intr-adevar, Cezar, blogul e mai mult decat un jurnal: e o unealta de marketing.
    Dar, in sfarsit, nu sunt eu Robin Hood 🙂

    MITICA: inteleg ca in Liga se striga, dar blogul e altceva

  15. Alexei on

    Fara Dumnezeu este plictiseala

    Ete na! Dumnezeu devine interesant numai cand se discuta despre el in contradictoriu.
    Apropo, urmeaza sfatul lui nenea Einstein si nu incerca sa fii un om de succes, mai bine incearca sa fii un om valoros. Iar daca Einstein era naiv, gandeste-te macar ca succesul nu are nici o valoare in ochii lui Dumnezeu 🙂

  16. c. p.-b. on

    @ supastar: Mie mi se pare evident ca incisivitatea si vesnica incruntatura a lui Turcescu sint copiate de la Cristian Tudor Popescu. Vrea sa fie un CTP. Partea proasta e ca Robert nu a mai avut rabdare si a vrut sa-i si ia locul „regelui” (vezi si demersurile pentru a face un fel de Club Român de Presă paralel, în care el să fie şef). Daca ar mai fi avut rabdare, ar fi avut cîştig de cauză de la sine.
    Rubrica de la Dilema i-a folosit sa se impuna si in rindul publicului intelectual. Acum nu mai avea nevoie de asa ceva.

    @ cheguevargas: Este un teasing pentru care am luat bani buni. 🙂 Ca Turcescu are de unde da.

    @ MITICA: Scrisul cu majuscule, pe Internet, inseamna strigat (de-aia v-a atras atentia Alexei).

    @ Un scârbit: Parca, in treaba cu Dumnezeu, era vorba de succesul din Viata de Apoi.

    @ Alexei: Pentru unii, blogul e o unealta de marketing. Vezi si blogurile „corporate”, facute pe linga site-urile firmelor, ale ziarelor sau ale televiziunilor. Crezi ca oamenii aia scriu pe blog de placere? Scriu pentru ca li s-a trasat sarcină sa scrie.

  17. teologeanu on

    Nu este musai ca Turcescu sa faca figura frumoasa pe blog. Uite cine tine capul de afis in prezent. Crezi ca ei ar fi neaparat buni jurnalisti daca s-ar reprofila?

  18. Un scârbit on

    @ Alexei , CP-B. Mentin parerea ca , cu Dumnezeu inainte ai succesul , notorietatea garantate inca de pe aici .

  19. cabral on

    Turcescu a castigat mult prin faptul ca un jurnalist tanar si cu tupeu nu se mai vazuse.

    A avut o imagine buna, iubita care trebuia, atitudinea care trebuia. Era cool.

    In timp insa, trebuie sa sustii toate atributele care ti se atribuie de catre public. Problema apare cand atributele respective nu te caracterizeaza, ci sunt doar niste haine de ocazie.

    Lovitura de imagine, caci asta a fst pentru el „Cazul Orban”, l-a aruncat in rand cu ceilalti vanatori de senzational bazat pe flu-flu-uri.

    Si asta pentru ca el crease asteptari. De la multi stii la ce sa te astepti (daca te uiti la mine stii ca gasesti pisi intretinute si transexuali isterici), de la el nu se astepta lumea la asa ceva.
    Nu ca a omorat pe cineva sau ca a facut o greseala nemaintalnita, pur si simplu a inselat asteptarile.

    Blog marca Turcescu? Sunt sigur ca va avea publicul lui.

  20. aqua12 on

    Turcescu imi e simpatic, dar episodul cu Orban nu a fost frumos.

  21. balauru on

    Sincer sa-ti zic, de la Cotidianul, tipul mi se parea cam….destul de obisnuit, am impresia ca e si redactor sef. Care e treaba cu el? De ce e asa popular? Eu ii ziceam…turcule, dar el nu mi-a raspuns niciodata, vedeta bre nu balaur anonim 🙂

  22. ihtys on

    Eu chiar daca traiesc in Romania nu i-am vazut nici o emisiune Tv si nu i-am ascultat nici o emisiune la radio.Deci nu am de ce sa ma pronunt…

  23. c. p.-b. on

    @ teologeanu: Capul de afis il tine blogul lui Tolontan – acesta este blogul cu cei mai multi vizitatori zilnic (in medie 7000, din cite am inteles).

    @ cabral: „daca te uiti la mine stii ca gasesti pisi intretinute si transexuali isterici” – nu pot decit sa aplaud francheţea şi autoironia ta. Mai rar asa ceva!
    Intr-o alta ordine de idei, chiar voiam sa te intreb: tu de ce ti-ai facut blog? (mi-ar placea un raspuns la fel de franc)

    @ aqua12: Si eu cred la fel. Si, din pacate, nu numai cu ocazia aceea a calcat in strachini.

    @ balauru: E popular, desigur, ca are o emisiune de televiziune, la Realitatea TV. De citiva ani buni. Nu cred ca poti urmari postul asta in Israel, dar poti vedea inregistrarile emisiunilor pe site-ul lor.

    @ ihtys: Te invidiez. As fi foarte fericit sa nu trebuiasca sa ma uit la televizor.

  24. gurt on

    bai cabral tu esti chiar cabral ala plictisitoru’care se potrivea de minune cu nadine?

  25. Rattus on

    Turcescu-i un idiot.

  26. v on

    si-uite-asa, cpb, te-ai facut cu un troll nou…

  27. Rattus on

    TROLL KILL!!!!


Lasă un răspuns

