În Rocquencourt

In Rocquencourt*, ploua mai enervant decit in Bacaul lui Bacovia.

In Rocquencourt, este o liniste de-ti vine sa te sinucizi. Oricum, ai impresia ca te afli intr-un azil de batrini – rarele persoane pe care le vezi pe strada sint de virsta a treia.

In Rocquencourt, vecinii nu vor sa stie unii de altii si fiecare isi duce viata sub un clopot de sticla. Am intrebat citiva batrinei daca pot sa-mi spuna citeva cuvinte despre un fost vecin al lor, un scriitor roman, si oamenii s-au speriat atit de tare, ca putin a lipsit sa nu cheme politia.

In Rocquencourt, nu ai unde sa iesi seara sa bei un pahar.

In Rocquencourt, chiar si femeile gonflabile sint de ghips:

statuie.jpg

––––
* Rocquencourt este o localitate rezidentiala satelita a Versailles-ului, satelit al Parisului, locuita desigur de oameni instariti.

13 comments so far

  1. Lorena Lupu on

    femeile gonflabile de ghips îşi deschid ofertant buzele reci şi albe. 🙂

  2. raulnecesar on

    e locul ideal pt mine (excluzand gonflabila de ghips)

  3. Un scârbit on

    pare o casa si o lucrare veche
    da , francezii sunt cunoscuti si renumiti ca si mari consumatori de pacate sexuale . Dar si in acele vremuri mai conservatoare , le expuneau chiar asa in public Gonflabilele ?

    Poate de aceea ii asa de liniste si nu vor sa fie deranjati . Desi batrani , au fantezii ascunse si pasiuni puternice dar silentioase , consumand sex la greu fiecare intre peretii care-i convin .

  4. Cristina on

    Mi se pare trist 😦

  5. dadatroll on

    Nam ce sa zic de Gramo, nu las comentariu

  6. ihtys on

    Acuma trec printr-o vrematura in care tanjesc dupa toposul linistii, rocquencourtian.

  7. c. p.-b. on

    Pare placut la prima vedere – liniste, curatenie si ordine, ca intr-o statiune de odihna. Cristina are insa dreptate: este foarte trist. Oamenii cu bani de aici duc o viata tare anosta. Cred ca se plistisesc ingrozitor. Iar, cind vine cineva si ii scoate din ale lor (cum am fost eu), simt nevoia sa se agite, sa aiba impresia ca li se intimpla ceva important.

  8. c. p.-b. on

    Si o addenda la postul meu: am vizitat si clinica de geriatrie din zona. O clinica moderna, civilizata, unde pacientii sint tratati excelent de catre personalul angajat (ceva de neconceput pentru un român).
    Batrinii, insa, sufera la fel ca peste tot.
    In decorul acela de vis, am auzit gemetele sfisietoare ale pacientilor. Nu mi-a mai trebuit nimic altceva.

  9. dragos c on

    Parc-ar fi Comala lui Rulfo.

  10. Vlad on

    Les bourgeois c’est comme les cochons.

  11. Lorelei on

    Mai bine vii la..Timisoara. Parerea mea…:)

  12. catalina.george on

    Asa ceva, Cezar, ar merita chiar dezvoltat intr-o proza. Pe mine una m-a cutremurat ce-ai spus despre gemetele batrinilor in decorul acela de vis.
    Cred ca as citi cu mare interes o proza bine scrisa pe o tema de genul asta: un orasel al batrinilor cu bani, unde sub fiecare detaliu aparent linistit si bine gindit se ascund teama, suspiciunea, o sfirseala de neinlocuit/nemiscat/neinlaturat.
    M-ai pus pe ginduri.

  13. c. p.-b. on

    @ dragos c: Era un loc mort, dar eu, spre deosebire de Juan, nu-mi cautam tatal. Din fericire.

    @ Vlad: Mi-ai adus aminte de Brel, nu-l mai ascultasem de mult. Merci.

    @ Lorelei: Am mai fost la Timisoara.

    @ catalina.george: Da, ar fi de scris despre toata experianta asta, care a inclus destule lucruri neplacute – inclusiv o vizita la morga. O morga curata, in care mirosea a odorizant, dar al carui miros m-a urmarit ceva vreme apoi.


Lasă un răspuns

