Un film cu fiul meu

Pentru că am scris într-un comentariu la post-ul anterior despre fiul meu,
iată-l într-un videoclip al trupei americane Modest Mouse, filmat acum vreo trei ani.

(Din principiu, sînt împotriva exploatării copiilor în reclame sau în emisiuni TV. De data aceasta, la şcoala unde învaţă el a venit o firmă de castig şi l-a ales. Cînd a ajuns acasă, era aşa de bucuros că a fost ales să joace într-un filmuleţ, încît mi-am zis că ar fi o prostie să-i stric plăcerea opunîndu-mă.)

25 comments so far

  1. dorin on

    felicitari fiului tau 🙂 joaca bine. natural…

    cat despre videoclip, cred ca e preferatul meu din cate au cei de la Modest Mouse.

  2. Lorena on

    f. natural şi sincer în reacţii pe peliculă! ar fi fost păcat să te opui, acum ai o amintire frumoasă cu el la vârsta aceea. iar el, o mostră de performanţă actoricească.

  3. ionuca on

    Ce simpatic e! 🙂

  4. Stejara on

    haios pustiu’ !

  5. Cristina on

    E foarte dulce! 🙂 Foarte, foarte. Si talentat.

  6. v on

    pai, cum sa nu-l lasi si sa-l umpli de resentimente, saracul?
    bravo. 🙂

  7. dadatroll on

    Inca putin siti faci blog cu CezaroKid.

  8. […] Am vazut o poza foarte faina cu Vio in Dublin, am citit ce spune Oblia despre I Really Hate My Job (tocmai am vazut ca ruleaza la Glendale) si Cold Waves si l-am vazut pe baiatul lui Cezar: […]

  9. underhill on

    iar modest mouse e o trupa foarte misto 🙂

  10. dilEMA on

    foarte bine cezar.

  11. c. p.-b. on

    Multumesc pentru aprecieri (desi eu nu am nici un merit).

  12. Georgia on

    Mi-a plăcut mult.
    Eheee, ce mult s-au îndepărtat vremurile în care burta era cea mai eficientă „pernă electrică”… 🙂

    Să ştii că îţi seamănă. Da, meritul e al băiatului. Al tău e destul mic, eşti doar jumătate din el. 🙂

    Şi pentru că ziceai tu despre exploatarea copiilor în reclame… Eu cred că asta a fost o chestie frumoasă din care a făcut parte, iar bucuria lui a fost pe măsură.

  13. c. p.-b. on

    @ Georgia: Da, s-a bucurat, dar tot exploatare a fost. O sa povestesc cindva si cum au decurs filmarile.

  14. aristokeles on

    Cum sa n-ai merit in treaba asta?

  15. dadatroll on

    da, sa sti ca oameni de stiinta canadieni au aratat ca si barbatul are un rol in treaba asta.

  16. Biblia on

    @ datatroll – Eu cred ca barbatul are cel mai important rol . De aceea a spus ca s-a ” prostituat ” dar acum este modest si spune ca nu are nici un merit .

    Totusi Biblia mea( Cornilescu atat VT cat si N. T.~ genealogia de la incep. Evg. dupa Matei ) :
    1. Cartea neamului lui Iisus Hristos, fiul lui David, fiul lui Avraam.
    2. Avraam a nascut pe Isaac; Isaac a nascut pe Iacov; Iacov a nascut pe Iuda si fratii lui;
    3. Iuda a nascut pe Fares si pe Zara, din Tamar; Fares a nascut pe Esrom; Esrom a nascut pe Aram;
    4. Aram a nascut pe Aminadav; Aminadav a nascut pe Naason; Naason a nascut pe Salmon;
    5. Salmon a nascut pe Booz, din Rahav; Booz a nascut pe Iobed, din Rut; Iobed a nascut pe Iesei;
    6. Iesei a nascut pe David regele; David a nascut pe Solomon din femeia lui Urie ;

    observati ca in cel mai bun caz se spune ca barbatii au nascut DIN CUTARE femeie ( aici e cheia . Nu femeia face actiunea ci DIN ea , PRIN ea ) .

  17. aristokeles on

    @Biblie: Strabati femeia si iese copilul si-l dai la aparat pentru filmare!

  18. Cristina on

    Pun pariu ca Biblie e Un scarbit. Pun pariu pe-o ciucalata. 😀

  19. Un scârbit on

    Barbatul il naste , tot el il creste si EDUCA pe copil prin si cu ” ajutorul potrivit ” al sotiei lui . Dupa o anumita varsta , cand copilul devine barbat incepe FEMEIA= mama sa nu mai aiba nici un rol si influenta in viata copilului . De la un anumit nivel doar Dumnezeu mai are merite . Si de la alta varsta se poate ca , copilul sa-si depaseasca tatal in toate cele . Asta isi doreste orice tata bun , nu ?

    @ cristina : ai dreptate .

  20. Cristina on

    Pfuu 🙂 A recunoscut! Si ciucalata mea?!

  21. Un scârbit on

    afisat acum pe la 13 : 1o .

    Eu nu am pus pariu . si vad ca nimeni nu a pus .

  22. c. p.-b. on

    Foarte tare, Cristina! 🙂
    Dar si Un scarbit e fain ca a recunoscut, nu? Nu te-ai fi asteptat, recunoaste!

  23. Cristina on

    Nu, nu m-as fi asteptat. In sfarsit, o surpriza placuta din partea lui. 🙂 Nu-s pusa pe razboi, anyway, ci dimpotriva. Mai bine raman fara ciucalata, sincer.

  24. Un scârbit on

    acum ar trebui sa glumesc si eu ?

    si sa zic ca oricum sunt un barbat naspa si prost si de la mine oricum nime nu vrea ciucalata …

  25. stere0 on

    Modest Mouse au câteva dintre cele mai bune clipuri in the business. Pe ăsta l-am văzut de zeci de ori, dar nici cu gândul nu gândeam că puştiul e al dvs. Şi mor de curiozitate: s-a filmat aci sau în America? Ce agenţie de casting lucră cu/pentru Modest Mouse? Mai sunt şi alte clipuri cu băietul?


Lasă un răspuns

