Poemul poemelor

Cică ăsta ar fi poemul poemelor, o sinteză de Baudelaire, Rimbaud şi Blake:

(Este un fragment din filmul XXX „Defiance of Good”, inspirat de scrierile Marchizului de Sade.)

V-a plăcut? Mie mi se pare slăbuţ. Trebuie să recunoştem însă că grăieşte adînc.

27 comments so far

  1. Un scarbit on

    La multi ani romani din PRINCIPATE . Traiasca si renasca adevarata Romanie . azi sunt 149 ani de la unirea din 1859 . Hai sa dam mana cu mana cei cu inima crestina ,/ sa-nvartim Hora fratiei pe pamantul FANTEZIEI intre noi sa nu mai fie nici un pic de nebunie . / Iarba rea din Holde piara , … piara si prostia- n tara … intre noi sa nu mai fie decat flori si Armonie … Unde-s doi puterea creste si nebunul nu sporeste ( am incercat ceva ).
    Are legatura aceasta postare cu UNIREA ?

    Idolatrizarea sexului duce la depresie , homosexualitate , nebunie si moarte . In Franta deja HOMO au voie sa infieze si sa screasca si ei copiii : http://www.evz.ro/article.php?artid=338462 si

    aici despe 3 milioane de romani in DEPRESIE , mai ales femeile : http://www.gandul.info/actualitatea/trei-milioane-de-romani-loviti-de-o-boala-periculoasa-depresia.html?3927;2347016

    aici pe Gandul am intalnit specinele cel mai de grota ( dar se pune si aici problema sa stearga postarile OBSCENE ) .

  2. Un scarbit on
  3. Un scarbit on

    are vreo legatura cu UNIREA de la 1859 ?

  4. Un scarbit on

    idolatrizarea sexului duce la depresie , nebunie , homosexualitate si moarte . In Franta homo pot infia si creste copii . Aici http://www.evz.ro/article.php?artid=338462

  5. aristokeles on

    Seamana cu Bivolaru!

  6. c. p.-b. on

    @ Un scarbit: Nu vedeti nici o legatura cu Unirea?
    @ aristokeles: Si eu m-am gindit la asta. Tipul e foarte sexy, nu? 🙂

  7. aristokeles on

    E seducator si atragator. Va realiza multe uniri pe acolo. Si nu va fi huiduit – vad ca barbosul se strica de ris. Versurile – sugestive, romantice!

  8. Un scarbit on

    uitativa in Gandul . Romanii au depreii grele si se sinucid … nu e bine deloc .

    am incercar sa trimit linkul articolului din Gandul dar nu se posteaza . E adev ca sunt multe specimene de GROTA pe la Gandu dar unele articole merita sau sa mai vezi ce scrie lumea . Acolo e cam libertate totala .

  9. v on

    slabut, dar sintetic (sic!)

  10. dilEMA on

    mie nu mi-a plăcut

  11. aristokeles on

    Ha, ha, ha !

  12. Un scarbit on

    una din fanteziile mele este sa fiu inconjurat de multe nebune asa ca la UNIREA pt INTEGRARE in ABSOLUT – daca se poate si 1 miliard – si prin dragostea mea sa fie vindecate de nebunie .

  13. Alexei on

    Extraordinar, domn’le! Original ca un punct negru pe o coala alba. Ete raspunsul la viata, univers si toate cele!*

    * Nu va luati dupa Google, nu stie nimic!

  14. aristokeles on

    Misto! (vorba lui Columbeanu)

  15. waszlaw on

    DADA …foarte DADA…fantastic FUCK!!!!!!!!!

  16. catalina.george on

    Dar rezumatul „fuck” din Tarantino il stiti? Hmmm … polivalenta limbii naste poeti … oriunde. Si ce polivalent mai e americanescul fuck.
    DADAfuck. Hihi, asta ar putea fi un nou curent. Un nou val. O noua vibratie.

  17. tezeu on

    Daca n-as fi citit poezie contemporana as zice ca-i o porcarie dar vazut in lumina noilor poeme „de geniu” este cu adevarat o exprimare sincera a dorintelor si trairilor interioare ale acelui om torturat de mediocrul grotesc.

  18. catalina.george on

    tezeu, chiar nu ma pot abtine sa nu intreb, inainte sa fug la culcare: ce noi poeme „de geniu” ai citit? Niste referinte, ceva, aici, poate si citate, altfel as zice ca ai intrat in vibratia Fuckopoetului si nu te mai cred.

  19. catalina.george on

    erata: sa intreb. E clar ca-mi pica ochii de somn.
    Noapte buna.

  20. tezeu on
  21. catalina.george on

    @tezeu: te-as intreba cine te pune sa cauti poezie pe poezie.ro. Oare chiar atit de naiv sa fii incit sa nu-ti dai seama ca acolo unde se posteaza texte la kilogram poezia e mai greu de gasit?
    Hmmm … te las sa te mai gindesti. Poate mai ai tu si alte exemple. Poate stii niste autori care chiar scriu si nu de dragul de a socializa sau a posta pe un site.
    (ceea ce nu inseamna ca pe poezie.ro nu sint autori. Ia cauta, de exemplu, texte de Chichere introduse de altii acolo, pentru ca saracul Ion e mort. ca sa nu spui ca sint rea si nu-ti zic decit ca n-ai cautat unde trebuie).

  22. tezeu on

    Toata lumea are ceva cu mine azi. Aparent.

    Nu caut poezie pe agonia sau pe altundeva (sunt un om incult si prost care o sa cerseasca in metrou peste vreo 3 ani jumate). Daca vreu sa ma delectez cu ceva versuri merg si iau un volum din bibleoteca.

    De pe agonia mai citesc texte cand n-am chef de nimic. Ce sa-i fac? Acolo am gasit si poezii care m-au incantat asa ca nu-i cazul sa denigrezi un site care-si face datoria pentru cenaclul sau si nu numai (iar acum am ajuns sa apar agonia care-mi displace profund… of of, mandria asta).

    Pe orice site cu texte literare se posteaza kile de (pseudo)literatura pentru ca exclusivitatea si atenta transare e costisitoare (vezi AtelierKult).

    M-am gandit. Sunt ignorant, nu naiv. O sa ard in iad iar tu nu ai inteles de ce-am dat linkul ala.

  23. catalina.george on

    Eu cred ca te aperi pe tine, de fapt, si nu pe agonia.
    Crezi c-am denigrat-o? Ce, i-am zis curva, proasta, de doi lei sau nu stiu cum altcumva? Nu. Am zis doar ca acolo se posteaza texte cu kilogramul. Citeva sute de kile de poezie pe zi. Oare se poate produce ceva valoros in cantitati de sute de kile pe zi?
    „Pe orice site cu texte literare se posteaza kile de (pseudo)literatura pentru ca exclusivitatea si atenta transare e costisitoare (vezi AtelierKult).” – zici tu. Exista totusi niste nuante, nu crezi? Pina nu demult, hyperliteratura avea o mai mare densitate de texte de calitate decit poezie.ro.
    Tu ai ce ai cu tine insuti, mi se pare. Am bagat si eu o mustata pisiceasca acolo si tu, gata, o sa arzi in iad. Of of – vorba ta.
    Tot nu mi-ai zis un autor de poezie scrisa recent care sa-ti placa. Eu ti-am zis. 😉

  24. mado on

    hm!
    norocum meu ca tu ai si insemnari.

    o zi buna!

  25. tezeu on

    @catalina.george
    Ai dreptate (o sa ard in iad :P).

    Nu ti-am spus pentru ca n-am. Adesea am gasit versuri interesante in mailurile de la Cercul Poetilor Disparuti dar ei nu trimit poezii scrise recent.

  26. waszlaw on

    ba, ca tot vorbim de poezie si vad ca lumea e pe aici interesata…vreau opinii sincere la poeziile mele (ca na, prietena mea zice ca is bune,dar ea e prietena mea)… BA,DA PARERI SINCERE! asta asa ca replica la acel text despre curve …am avut cont pe agonia…am plecat…si nu ma intorc,…pe langa calitatea mediocra a majoritatii poemelor mai e si aroganta aia…”sunt la agonia, bite me”

  27. mangaloy on

    individul asta aduce un pic a Bukowski postmodern, cu singura deosebire că Bukowski era calumea


Lasă un răspuns

