I love this town!

i-love.jpg

26 comments so far

  1. aghiutza on

    Unde e făcută poza?

    În holul facultăţii mele e expusă o poză făcută în faţa sediului unei instituţii sanitare (nu îmi amintesc acum numele, dar o să revin), unde mormanele sunt atât de voinice încât s-ar lua la trântă şi cu un urs.

    Ah, şi tot legat de subiect – New York, New York:

  2. c. p.-b. on

    În Bucureştiul iubit, unde azi negura s-a risipit. 🙂 (mai stie cineva cintecul asta?)
    Nu se vede ce scrie pe cutiile newyorkeze şi nu pot să-mi dau seama dacă şi lor le place să fie călărite de sacii de gunoi. Ale noastre fac amor in toata regula! 🙂

  3. aghiutza on

    O, Doamne! Acum m-am prins şi eu… :))

    Lenea de a îmi înclina niţel gâtul a făcut ca poanta să mi se strecoare pe sub ochi. Dar am venit repede pe contraatac şi am punctat un hohot sănătos!

  4. Un scarbit on

    @ ahiutza si c p-b : nu stiu daca m-am prins de glumele astea . Dar observ ca in USA exista o ordine , o delimitare clara intre gunoi si restul .

    Ce este GUNOI este bine pus in saci . La noi se intrepatrund , se imprastie peste tot fac dragoste .

  5. Sprâncenatul on

    important e ca are copyright, ca orice mare piesa de arta fotografica

  6. c. p.-b. on

    @ Sprâncenatul: E adevărat, pe unii ideea de copyright îi deranjează.

  7. Sprâncenatul on

    sau ii distreaza atunci cand copyrightul e pus pe ceva pe care nu l-ar fura nimeni

  8. c. p.-b. on

    Copyrightul nu e lacăt pentru hoţi – de altfel poate fi şters foarte uşor în Photoshop. E o semnătură şi atît.

  9. textier on

    imi place

  10. aghiutza on

    @un scârbit

    Ăla e un caz fericit. Se întâmplă şi acolo ca gunoiul să evadeze din saci şi să o ia la goană prin oraş.

  11. Lorena Lupu on

    ce să-i faci? Dacă obiectul introdus e mai mare decât capacitatea recipientului… e normal să dea pe dinafară. 🙂

  12. Georgia on

    (Sigur că mai ştiu cântecul ăsta, deşi nu locuiesc în capitală. 🙂 – din colecţia nemuritoarelor cântece de pahar ale lui Gică Petrescu.)

    Din păcate, asemenea imagini, sunt cam prin fiecare oraş. Se poate să fie mai multe în Bucureşti, pentru că oraşul ăsta mare a devenit supraaglomerat şi mulţi dintre cei care s-au înghesuit sau erau deja în el, consideră civilizaţia un fel de „ete-scârţ!” sau „bă, da’ nu mă laşi?!”

    N-am colindat cine ştie ce la viaţa mea, dar parcă Timişoara mi s-a părut mai curăţel.

  13. dadatroll on

    Care oras e ala? CAPITALA? Noroc ca nu e cine stie ce oras tampit si prafuit din provincie unde locuiesc numai prosti si tampitii.

  14. mado on

    detaliul (acesta) nu justifica titlul.
    o zi buna!

  15. balauru on

    bre, ai fotografiat niste gunoi si ti-ai pus copyright-ul pe el. nu-ti fa griji, nu-ti fura nimeni poza. 🙂

    in plus, e gunoi congelat, il tin proaspat…

  16. Un scarbit on

    pt Balauru : orice se fura . Mai ales in Romania .

    Cand nu te astepti chiar si gunoiul ti se fura . Mai demult cand nu tineam gunoiul in saci am scos gunoiul in galeata la usa , pe scari , pentru al duce peste ceva vreme cand ieseam din casa . Era o galeata veche , zgariata , URATA , inegrita . … Cand am iesit disparuse GALEATA cea URATA , dar si GUNOIUL .

  17. Un scarbit on

    1 singur lucru a fost LASAT sa nu poata fi furat: ~~~ liberul arbitru ~~~

    libertatea de a alege sa ai o anumita ATITUNINE indiferent de circumstante : inchis , chinuit , mintit , manipulat , terorizat psihic , omotat .

  18. Alexei on

    Cezar, bine macar ca sunt in saci. Pe scarile blocului in care locuiesc nu sunt 😀 De multe ori, cand ies din bloc dimineata, trebuie sa fac salturi printre prezervativele aruncate pe jos. Cred ca e bine ca vecinii mei fac miscare 🙂
    OT: daca te preocupa copyright-ul, arunca o privire pe site-ul Creative Commons

    Un scarbit, citesti vreodata ce scrii? Sau esti babatroll? 😀

  19. balauru on

    „pt Balauru : orice se fura . Mai ales in Romania .”

    Atunci, pe Nastase de ce nu-l fura nimeni !!!!

    Sau pe Iliescu, Geoana????????? 🙂

    sau macar pe Taricel? din contra, ii dau cadouri scumpe de ziua lui.

  20. Un scarbit on

    pt Alexei – da , ma cam uit ce scriu

    dovada si aici : pt balauru – ” Un scarbit on ianuarie 13, 2008
    pt Balauru : orice se fura . Mai ales in Romania .
    Cand nu te astepti … ”

    Rezulta : cand no sa ne mai asteptam o sa dispara fara a prinde chiar de veste . Vor fi loviti scurt si fara leac Nasti , Ilici , Geoana ,Tari , etc …

  21. Alexei on

    Sper ca pe Cezar nu-l va supara ca sunt[em] offtopic. 🙂

    Un scarbit, ma refeream la ultimul tau comentariu. Sunt tare curios sa aflu ce libertate de alegere mai poti avea atunci cand esti inchis , chinuit , mintit , manipulat , terorizat psihic , omotat (apropo, omotat de la ce vine? n-as spune ca desavarsit e totuna cu savarsit :D) dar mai ales de ce o numesti libertate.

  22. Un scarbit on

    off topic pt Alex . Dumnezeu ne face liberi si imi cer iertare anticipat ca voi mai gresii . Cand simt inspiratia scriu la graba ( la tastatura ) si mai gresesc . omotat = omorât . Cred in Dumnezeul intregii Biblii . Poate tu nu crezi . Inca nu am reusit sa-mi exprim CREDINTA scurt si convingator .

  23. Mariana Duma on
  24. c. p.-b. on

    @ Lorena: Totul se supune legilor fizicii, nu? 🙂

    @ Georgia: Nu e greu să găseşti oraşe mai curate ca Bucureştiul. Nu numai Timişoara e în situaţia asta. Oricum, Tm e un oraş foarte frumos.

    @ mado: La fel şi ţie!

    @ balauru: E o fotografie artistică, ce ştiţi dumneavoastră? Era semnătura artistului (discertă, în colţul tabloului). 🙂

    @ Un scarbit: Şi mie mi s-a furat gunoiul la un moment dat.

    @ Alexei: Prezervative? Înseamnă că sînt oameni civilizaţi! 🙂
    2 – Nu sînt pentru tiranie – nici măcar pentru tirania topic-ului. Aşa că feel free!

    @ Mariana Duma: Nu iubesc Bucureştiul, dar iniţiativa voastră e foarte faină.

  25. dadatroll on

    Mariana Duma e vicepresedinta asociatiei de femei. Felicitari si la mai mare: vicepresedinta asociatiei de barbati!

  26. catafleoshc on

    Aici statea Alice bai:>


Lasă un răspuns

