Un alt film al lui Javier Prato

Da, e tipul care a făcut şi filmuleţul cu „I Will Survive”. Şi nu, acum nu mai e nimic care să trimită la religie.  Şi, în fine, da – e tot o parodie. 🙂

Era cazul să mai facem o pauză. Prin urmare, vă invit la un film relaxant, de familie, gîndit ca o parodie la peliculele lui John Woo (mai sînt şi alte trimiteri, cum ar fi cele la scene din Pulp Fiction, Matrix, Sin City ş.a., dar principalul vizat este Woo). Nu e cine ştie ce filmul lui Prato, dar e amuzant să regaseşti în el clişeele regizorilor celebri. Enjoy! 🙂

Putem, dacă vreţi, să ne jucăm şi să identificăm împreună trimiterile de care vorbeam.

Încep eu. De exemplu, contrapunctul cu porumbeii – un loc comun la John Woo. Cine se bagă să continue?

29 comments so far

  1. nezt on

    ce inseamna „a intelege”?

  2. c. p.-b. on

    @ nezt: Ma bucur ca ai remarcat si acest citat in film. 🙂 Altcineva?

  3. nezt on

    te bucuri?e de bine sau de rau?

  4. c. p.-b. on

    @ nezt: OK, joc dupa regulile tale…
    Nu stiu ce inseamna “a intelege”, dar daca ma intrebi ce inseamna “a sti” sau “a cunoaste”, pot sa-ti recit ceva din Arghezi (imi amintesc foarte putine versuri din cîte stiam cîndva, dar pe ăstea mi le amintesc): “Cine ştie însă nu cunoaşte varsă întuneric alb cu mîna mea”. Despre cine crezi ca e vorba in propozitie?

  5. nezt on

    si nu mai imi fa concesii bucurindu-te.

  6. Cristina on

    Filmele alea proaste cu Dolph Lundgreen (cel mai apropiat mi se pare „Copacul lui Joshua”) Toata lumea trage in el, o fi tinta in miscare, dar chiar asa nu-l nimereste nimeni? Macar Dolph schimba si incarcatoarele, asta trage si trage si trage si ramane pe naspa chiar cand nu era cazul.
    Sau mai seamana cu „Mexicanul”.

  7. nezt on

    bun,acum „am inceput sa inteleg citeceva din ceea ce stiu”..despre cine crezi ca era vorba inainte de asta?

  8. c. p.-b. on

    @ nezt: Nu cumva esti dadatroll si semnezi cu numele asta? „si nu mai imi fa concesii bucurindu-te” – parca ar scrie el. Nu de alta, dar sa stiu daca ne jucam de-a dicteul automat.

    @ Cristina: :-)))) Rămînerea pe naşpa chiar cînd nu e cazul e o chestie la ordinea zilei. :-))) (Expresia asta e de tinut minte si de folosit si in alte ocazii – se potriveste de minune)

  9. nezt on

    cit de automat?

  10. Cristina on

    Expresia asta sper sa ma faca si pe mine sa rad maine dimineata la examen :). Ma cam duc pe naspa.

  11. c. p.-b. on

    @ nezt: Dicteul trebuie sa fie la fel de automat ca pilotul.

    @ Cristina: E mai bine sa te duci pe naspa decit pe copcă. 🙂 Baftă!

  12. Cristina on

    Tocmai am venit de la examenul de neonatologie. Desi am plecat pe naspa, nu tu fituici, nu tu gloante pentru profa, nu tu invatat la amanunt…Dar au fost subiecte de bun simt si a iesit chiar bine. 🙂
    P.S. Sorry ca sunt offtopic.

  13. c. p.-b. on

    Daca nu se inghesuie nimeni, mai dau eu un exemplu de citat din film: tipul care cade pe un wc e din Pulp Fiction (personajul jucat de Travolta – Vincent Vega).
    Nu vreti sa ne jucam asa?

  14. Lorena Lupu on

    mie unele împuşcături cu ţâşnituri de sânge îmi amintesc de Kill Bill.

  15. c. p.-b. on

    Si Kill Bill, si Sin City (mai ales singele care sare, desenat)

  16. Lorena Lupu on

    Iertaţi incultura crasă, n-am văzut Sin City. 🙂

  17. B. on

    Eu m-am uitat in ochii lui si i-am cercetat chipul. La cum se stramba, e un Rambo rafinat.

  18. dadatroll on

    Reservoir Dogs.

  19. neagrigore on

    Face Off partea cu pistoalele fata in fata. Din cate imi aduc eu aminte. Mai era un film vechi al lui Woo din perioada Hong Kong, Ingerii negri sau ceva de genul asta.

  20. Un scarbit on

    din tot filmuletul acesta am ramas cu privirile oamenilor si cu faptul ca sunt impuscati intr-un ochi de obicei sau in faţă .

    nu prea mai sunt atent la filme si nu retin amănunte .

    caut anumite chestii in filme si daca nu le gasesc nu ma intereseaza .

  21. nezt on

    chiar asa? si pilotu sa nu aiba si el macar liceu bre?

  22. ciprians on

    Face-off (J.W) travola vs cage- faza de pe acoperis
    Hitman? Dsperados I ?
    Kill Bill II ?

  23. ciprians on

    de-acord cu Pulp Fiction – faza din baie
    n-o fi tot de-acolo flash-ul cu accidentul?

  24. ciprians on

    sange desenat e si in Kill Bill

  25. c. p.-b. on

    Right! Face Off la greu (dar poate si Matrix, in faza in care Neo si agentul stau, simetric, unul cu pistolul spre faţa celuilalt).
    Si eu m-am gîndit la Pulp Fiction in cazul flash-ului cu accidentul.
    Desperados I e cînd inamicul e văzut si împuscat prin geam.
    Reservoir Dogs are, la scenele cu impuscaturi, foarte mult din stilistica lui John Woo. Nu stiu daca Tarantino a luat de la Woo sau viceversa.

  26. Cristina on

    Tarantino de la Woo, ultimul are o cariera mai veche… Ask Mr. Google, eu asa am facut, pentru ca-mi place Tarantino si am vrut sa vad daca gasesc ceva in favoarea lui in acest aspect…dar nu 😦

  27. ciprians on

    Ultimele filme ale lui Tarrantino si Rudy odriguez frizeaza penibilul; adica: Q.T. vrea sa faca dintr-un film de suspans un film pt intelectuali si cinefili adevarati, cu cultura cinematografica si nu numai, supralicitand dialogurile…stii ce imagine am in mintye, sugestiva pt ce vreau sa subliniez? imaginea palatelor tiganesti cu tot felul de briz-brizuri! 😀
    Ultimul film al lui Rodriguez e penibil de-a dreptul, doar daca nu e parodie, si nu parea sa fie!

    Ai dreptate cu faza din Matrix!
    acum, mie nu mi-au placu niciodata parodiile cinematografice: e ca si cum ai gasi la muzeu o sectiune cu tablouri parodiate!Eu-unul n-as intra.

    keep in touch! te astept si e la mine! 😉

  28. ciprians on

    scuze pt literele lipsa, eram in graba!

  29. c. p.-b. on

    @ ciprians: La ce filme ale lui Tarantino te referi? După Pulp Fiction, nu am mai vazut nimic de el care sa ma dea pe spate. S-a manierizat cam repede…


Lasă un răspuns

