The Day After

Astăzi, la serviciu, nici unul din colegii mei nu se gîndea cu bucurie la Crăciunul care tocmai a trecut.

Unii se plîngeau că sînt prea obosiţi.

Alţii că au mîncat prea mult şi că trebuie să ia măsuri, să înceapă vreo cură (perfidă societatea asta în care trăim: îţi bagă pe gît mîncare cu toptanul, apoi îţi flutură prin faţa ochilor modelul abdomenului plat, al corpului atletic şi te face să te simţi vinovat).

Dar ce e mai grav e că am stat de vorbă şi cu destui care mi-au spus că sărbătorile ăstea i-au deprimat. Sînt incredibil de mulţi oameni singuri printre noi.

14 comments so far

  1. balauru on

    Atunci, anulam Craciunul? 🙂

    Happy New Year !!!!!

  2. c. p.-b. on

    Cu Revelionul, lucrurile stau inca si mai rau. E o noapte in care TREBUIE sa te distrezi. Si, de cele mai multe ori, nu te distrezi deloc.

  3. tezeu on

    Dap, asa e. Pentru ca te gandesti ca vine un nou an de suferinti si dezamagiri :))

  4. ihtys on

    Normal ar fi ca de sarbatori sa ne odihnim, dar noi alergam tot mai mult incat dupa sarbatori devenim obositi, in depresii, frustrati
    dorind concedii, vacante, zile libere libere.
    am vrut ca de acest craciun sa ma opresc si sa ma odinesc.

    va doresc de revelion odihna, dar nu uitati odihna te costa mult.te costa totul.

  5. v on

    nu-i mai bine sa ai o gasca de amici vechiuti cu care toata noaptea de revelion sa zaci pe canapele, sa bei un vin bun, sa te conservi in fum de tigara (mai ales io, care m-am lasat de niste ani) si sa observi cum pe an ce trece adormi mai devreme?
    😀
    si eventual sa faci cu ei vreo doua-trei revelioane anual, in care sa va mai numarati reciproc copiii/relatiile/firele albe/cartile citite/cartile scrise?
    😀 😀

  6. raulnecesar on

    probabil ca nu a venit la nici unul Mos Craciun. da, sunt multi singuri si tristi, dar o merita.

  7. v on

    (aia de mai sus, cu „multi singuri si tristi, dar o merita”, m-a dat pe spate…
    e o concluzie de mos craciun omniscient, nu? :D)

  8. fantasya on

    stai sa vezi dupa revelion… cand incep sa se planga ca nu le-a iesit faza cu artificia… si au nimerit pocnitoarea…

  9. michael on

    ei, dac-ar nimeri pocnitoarea… tot ar avea ce bifa.

  10. c. p.-b. on

    @ tezeu: …ca intr-o poezie de Octavian Goga. 🙂
    @ ihtys: Da, adevarata odihna te costa viata. 🙂
    @ v: Hmm, ce scena burgheza! Iata ca descopar in nonconformista vidal si o latura mai asezata. (Ceea ce nu e rau deloc! 😀 )
    @ raulnecesar: N-a venit Mos Craciun, ca nu am fost cuminti, ca aia rai si necesari.
    @ fantasya: Nu-mi aminti de astfel de placeri populare – taraboiul cu pocnitori si artificii. Sint singurele momente in care unii oameni pot sa se evidentieze cu ceva.
    @ michael: Bifeaza pocnitoarea si doua-trei degete. Mi se bare un bun bilant contabil, de sfirsit de an. 🙂

  11. v on

    da’ cind ieream io nonconformista? 🙂

  12. c. p.-b. on

    @ v: Asa mi s-a parut, din textele de pe blogul tau sau din comentarii – care nu mergeau deloc pe cărările bătătorite. M-am inselat?

  13. v on

    acuma, ce sa zic, daca nonconformism e sa te duci la piata cu coafura ‘marie antoinette’, io marturisesc ca votez cu conformismul. da’ daca nonconformism e sa nu inghiti nimic pe nemestecate, atunci, da, sufar de boala asta. si sufar la propriu, ca mai toate relele din viata de la ea mi/ni se trag 😉
    ma bucur tare ca ma citesti si sa ma ierti ca m-am cam rarit luna asta.
    sa ai un an frumos si bogat in ce vrei tu sa fie bogat!

  14. c. p.-b. on

    @ v: Ma bucur, deci, ca nu m-am inselat. 🙂
    Si tie iti doresc toate cele bune in noul an.


Lasă un răspuns

