Taximetrişti

O prietenă îmi povestea că a luat ieri un taxi de la compania Taxi 2000 (precizare pentu ne-bucureşteni: Taxi 2000 e o companie din Capitală) şi s-a delectat, încă de cînd s-a suit în maşină, cu manelele puse de şofer. La un moment dat, taximetristul intră în legătură prin staţie cu un alt coleg.

Colegul: „Am acu’ o clientă pe care-o duc la Sinaia. Bă, frate, e o bunăciune brunetă de mori dac-o vezi!”

Taximetristul manelist, după ce-şi cercetează clienta prin oglinda retrovizoare: „Să mori tu! Nu vrei să facem schimb? Aş da şi eu puţin la ea!”

Ambele cliente auzeau, desigur, discuţia celor doi.

23 comments so far

  1. Cinabru on

    Singurul comentariu posibil pentru astfel de bipezi : Muriti in chinuri ! Ca tot vin sarbatorile si devalizam hipermarketurile, nu ?

  2. Lorena on

    şi ştii care e poanta dură? că indivizii respectivi mai au şi impresia că îţi fac un maaaare compliment cu comentarii de genul ăsta, şi dacă îi pui la punct (noi, ăştia mai temperamentali, nu ne abţinem :), mai ales că mitocăniile respective sunt pe timpul şi banii noştri), te şi întreabă „de ce eşti supărată, păpuşea?” sau, după caz: „ho, fă, ce-ai? am zis şi io aşa, ce?”

  3. cezarpaul on

    @ Cinabru: Astia nu prea mor in chinuri. Nu stiu cum se face ca, desi jongleaza tot timpul cu „a muri” („sa mor io!”, „sa moara mama!”, „sa moara copiii mei!” etc.), traiesc incredibil de mult.
    @ Lorena: Chiar, tu ce-ai fi facut intr-o situatie ca asta? Te intreb, pentru ca nu stiu ce s-ar putea face. Cunostinta mea a tacut, pur si simplu. Nu-i dadea mina sa-i zica taximetristului sa opreasca sa se dea jos, pentru ca se grabea foarte tare.

  4. dinu decuble on

    hai romania! 😀

  5. alina on

    Esti sigur ca a zis „pe care-o duc la Sinaia”??

  6. Lorena on

    ce fac eu? iată:
    faza 1: îl rog cu mult respect, cu un ton blând şi cu „dvs.”: „Vă rog să nu vorbiţi aşa despre mine, pentru că eu sunt clientul, şi eu plătesc”. Ăia mai puţin nesimţiţi (că şi nesimţirea are grade şi nuanţe 🙂 ) înţeleg ideea încă de aici.
    faza 2: dacă e exagerat de bou, în general ţine abordarea la sentiment: „dacă mama sau sora ta ar merge cu taxi-ul, ţi-ar conveni s-o comenteze unii aşa?” uneori, îi atinge.
    faza 3: ştii ceva? dacă nu te porţi civilizat, îţi iau apelativul şi te reclam. să văd ce zic şefii tăi.

  7. v on

    eu in secunda doi puneam mina pe mobil si sunam direct la firma de taximetrie cu pricina. cu inculpatul in masina, fara sa ma dau jos, fara sa renunt la cursa, fara nici o autovictimizare inutila. il reclamam scurt pe doi chiar in momentul ala. ce atita dat dupa cires, fratie? ce atita discutat cu taximetristul insusi, care in mod clar e o loaza nenorocita? chiar isi imagineaza cineva ca discutia cu frumosul poate duce undeva in situatia asta?

  8. cezarpaul on

    Trebuie sa recunosc ca nu stiu cum sa ma comport cind dau nas in nas cu lumea manelei. De obicei, evit sa am de-a face cu ea. Dar ce te faci cind esti inghesuit la colt si nu o poti evita?

  9. cezarpaul on

    @ alina: Da, sint unii care merg cu taxiul la munte sau la mare. Am auzit de astfel de cazuri.
    @ Lorena: La comentariul de dinainte, dadusesi si citeva posibile replici ale lui: „de ce eşti supărată, păpuşea?” sau “ho, fă, ce-ai? am zis şi io aşa, ce?”. Crezi ca se poate discuta cu un asemenea individ? E adevarat, la unii tonul politicos functioneaza, dar aia sint o minoritate.
    @ v: Tipul ar fi negat ca a zis chestiile de care il acuzi si, eventual, l-ar fi pus si pe colegul sa confirme ca tu esti dusa cu capul si ca auzi voci. Apoi, nu vreau sa-mi inchipui ce va fi la gura lui dupa ce termini convorbirea cu dispecera si ramii singura cu el in masina.

  10. dadatroll on

    Deci, mersi ca miai spus ce e Taxi 200. Am citit pana acolo, adica prima fraza, si mam oprit. Mam tot gandit, ce e Taxi 200 asta? (Ca eu nu sunt din Bucuresti.) O fi vro firma de ciocolata? O fi noua televiziune a lui Tatulici? Mam tot gandit vro juma de ora, si nu miam dat seama, ca eu nu sunt bucurestean. Apoi am zis, hai sa citesc mai departe, ca poate ma prind din context ce e. Si, hop, tocmai ce miai spus ca e o firma de taxiuri. Bogdaproste!

    O sugestie: trebuie sa te gandesti totusi la toti nebucurestenii astia care o sa piarda vremea incercand sa isi dea seama ce e Taxi 200 asta, si poate ar trebui sa pui fraza explicativa pentru idioti prima. Ce zici?

  11. Cris on

    Îmi lipsesc din vocabular cuvintele pentru a califica o asemenea „întâmplare”, nu de alta dar sunt convinsă că nu e o premieră.

  12. Daniel on

    Cand stiu ca trebuie sa trec prin Bucuresti si ca poate trebuie sa iau taxiul simt ca innebunesc. Nu stiu de ce. Poate din cauza ca niciodata nu stiu cat o sa ma coste. Despre nesimtirea unor taximetristi se pot scrie romane. Nu stiu ce solutii poti sa gasesti la o asemenea nesimtire fara sa fii in pericol de a fi ingropat in alte nesimtiri. Cred ca ar trebui sa existe niste coduri de conduita pentru acesti oameni pentru ca pana la urma ne storc de bani pentru niste servicii, nu ne plimba pe gratis. Ar trebui sa invete respectul si sa inteleaga ca daca fara calatori nu ar castiga nimic. Intreb si eu: nu exista nicio lege care sa te protejeze ca si calator? Adica taxiul lui e domeniul lui privat in care face ce vrea sau e un domeniu public in care sunt niste reguli?

  13. alina on

    scuze, uite ca nu m-am exprimat eu clar. eram incintata ca un taximetrist manelar a folosit „pe care”… faza cu Sinaia nu ma mira nicicum.

  14. cezarpaul on

    @ dadatroll: Vezi ca e buna o explicatie suplimentara? Nu e Taxi 200, ci Taxi 2000. Si n-am completat ca e o firma de taxi, ci doar ca e din Bucuresti – lucru care nu e asa de evident.

  15. cezarpaul on

    @ Daniel: Exista reglementari, dar nu se aplica. De exemplu, conform acelorasi reglementari, taximetristul nu are voie sa refuze nici o cursa. Pe citi nu-i auzi, inainte sa te lase sa urci in masina: „Unde mergeti?” Le spui si strimba din nas.
    @ alina: Nu stiu daca a folosit „pe care”…

  16. Neagrigore on

    Eu sunt de parere ca in cazurile de genul asta sa cobori din masina. Bine, daca poti. Si sa ii tragi un perdaf. Si cercopitecului, si companiei. Don Juan de Romania este inconfundabil. Avea dreptate canadianca aia, dat fiind gradul de igiena [mentala, as adauga eu] si sexul oral poate fi considerat o perversiune la romani. Gata.

  17. aghiutza on

    Am întâlnit şi taximetrişti de treabă, dar din păcate unul era în Austria, unul în New York şi unul cunoştinţă de familie. De aceea pot să-mi dau cu părerea că taximetristul român e veriga lipsă dintre maimuţă şi Nicolae Guţă (rimă neintenţionată, rog SRI-ul să nu mă asocieze în vreun fel cu Adrian Păunescu).

    Apropo, aţi observat structura cuvântului „taximetrist”? Taxime + trist.

  18. ionuca on

    Ce oameni scarbosi 😐

  19. dadatroll on

    Stai un pic, deci cineva a luat un taxi in Capitala de la o firma de taxiuri din Capitala?!?

  20. dadatroll on

    Nu stiu altii cum sunt dar eu de cate ori ma duc in Capitala si vreau sa iau un taxi, iau un taxi din Capitala. Am luat odata un taxi din Carei, dar pana a ajuns taxiul asta la Gara de Nord, a trebuit sa iau trenul inapoi inspre satul meu. De atunci mam invatat minte: cand in Capitala si vreu taxii, iau taxii din Capitala.

  21. cezarpaul on

    @ dadatroll: Zău?

  22. dadatroll on

    Da, cu astea doua mam invatat minte: nicio masa fara peste si cand in Capitala, iau taxii din Capitala.

  23. romeo on

    si io daca eram in locul lui cred k tot asa procedam daca domnisoara era buna


Lasă un răspuns

