Un acvariu cu oameni

people

Vi se pare o fotografie abstractă? Nici vorbă. E foarte reală. A fost făcută astăzi, pe la ora 18, în pasajul dintre staţiile de metrou Unirii 1 şi Unirii 2. Un pasaj transformat într-un imens acvariu sau, dacă vreţi, saună umedă, în care viermuiau oamenii. De obicei, pasajul e făcut să treci prin el. Prin ăsta nu se prea putea trece. Puteai, cel mult, să faci o baie, alături de alţi oameni transpiraţi, obosiţi şi nervoşi.

Cine a zis că metroul e o bună alternativă la traficul infernal de la suprafaţă?

9 comments so far

  1. Jen on

    oamenii care l-au incercat pe ala de suprafata 😀 macar cu metroul ma inghesui o perioada mai scurta de timp…

  2. Lorena on

    ce faină e poza! parcă ar fi dintr-un videoclip al Madonnei – „Quicker than a Ray of Light”.

  3. luciat on

    a, ce chestie! s-ar putea sa fiu si eu prin poza aia pe undeva 🙂
    aveam in geanta o cana pe care n-am putut sa n-o cumpar si ma stresa sa nu mi-o sparga cineva, dar a scapat intacta

  4. cezarpaul on

    @ Jen: Depinde ce inseamna ”perioada scurta de timp”. Eu, ieri, ma grabeam sa ajung inapoi la redactie si am facut de la Politehnica pina in Pipera mai mult de o ora (cu schimbat metroul la Eroilor si Unirii).
    Legatura inspre Industriilor e in continuare foarte proasta. Ca sa nu mai vorbim de cum arata garniturile alea de metrou – cred ca au ramas aceleasi de pe vremea lui Ceausescu.
    @ Lorena: Poza e faina, dar realitatea de la faţa locului era groaznică.
    @ luciat: Pai sigur ca esti in poza, nu te-ai recunoscut? Acum toata lumea stie cum arati… 🙂

  5. dadatroll on

    Mey, diferenta intre un acvariu si o sauna e ca diferenta intre apa si aburi!

  6. raulnecesar on

    cat timp ti-a luat sa traversezi pasajul?

  7. Alex Nicolescu on

    Acum un an si ceva parca, veneam din pipera, ma duceam spre distor pe la 18.30. In pasaj am „petrecut” cam 20 de minute. Nu functionau scarile rulante si s-a produs un ambuteiaj de toata frumusetea. Nici daca voiai sa lesini nu aveai unde!

  8. cezarpaul on

    @ raulnecesar: Cam un sfert de ora – deci am fost mai norocos decit Alex Nicolescu. 🙂

  9. cezarpaul on

    Imi povestea amicul Vasile Ernu, cu care m-am intilnit astazi intr-un metrou in care stateam ca sardelele (pentru ca venise la peste 10 minute) ca, la Moscova, metroul vine la un minut in orele de virf si la doua minute in restul timpului.


Lasă un răspuns

