Dom’ primare

Dom’ primare e un om corect şi, cînd vrea să-şi ia 14 zile de concediu, îşi aprobă el singur cererea, cu condiţia să vină la primărie să strîngă semnăturile necesare. Altfel, după cum se vede din faximilul ataşat, e puţin cam solariat.

docoment

6 comments so far

  1. Lorena on

    :)))))). să îţi aduc şi nişte „înscrisuri” de la mine de prin bloc, să constatăm iar şi iar cum siluiesc unii limba română, cum o fac poştă şi o aruncă pe maidan?

  2. cezarpaul on

    @ Lorena: Da, vreau!
    Îmi închipuiam că o să-ţi placă, pentru ca dom’ primare ăsta parcă e din „Bătăuşu’ de cîmpi”. 🙂

  3. Lorena on

    Hm… iar o să zică oamenii că semănăm.

  4. Lorena on

    de aici, curentul neo-semănătorist. 🙂 😛

  5. dragos c on

    Super tare!… Si cand ma gandesc c-am lucrat si eu la primarie – evident, nu ca primar -, bine ca nu m-am molipsit si eu!

  6. Cinabru on

    Genial. Fara alte cuvinte. Mi-as aproba si io vreo 10 ani de concediu. Cu multa plata.


Lasă un răspuns

