Amorul inter-rasial

Pantru că post-ul meu despre urîţenie şi ”dezordinea corporală dismorfică” a stîrnit nişte comentarii care au ajuns pînă la urmă la cestiuni arzătoare la ordinea zilei, cum ar fi fanteziile (sexuale, cum altfel?), m-am gîndit că n-ar fi rău să prelungesc plăcerea la domni şi domniţe. Cu încă puţin.

Scriam într-un comentariu că în Bavaria am vazut pe stradă destule cupluri cu el atletic şi ea voluminoasă… Nu sînt singurele cupluri interesante pe care le-am văzut acolo. Mai erau şi cele inter-rasiale. In cazul acestora, mişto era ”repartizarea sarcinilor”. Adică aceste cupluri erau formate ori din ea nemţoaică şi el negru, ori din el neamţ şi ea asiatică – niciodată altfel.

La noi această împărţire nu e aşa de strictă. Am cunoscut la un moment dat un scriitor (român) care, înainte de ’89, avea o obsesie: să facă amor cu o negresă. (Probabil fantezia lui avea rădăcini livreşti – şi mă gîndesc la Baudelaire, care spunea că femeia perfectă e cea de culoare, ”femeia de abanos”.) In fine, omul nostru, după Revoluţie, cînd a ajuns prima dată la Paris, s-a dus ţintă la un bordel şi şi-a ales o negresă superbă. Numai că, atunci cînd a trebuit să presteze, a avut o problemă. Era atît de şocat, încît n-a putut s-o facă cu nici un chip.

Aşa ca aveţi grijă ce fantezii vă cultivaţi! S-ar putea să vi se-ntîmple… 😀

41 comments so far

  1. Aujourd'hui on

    😀 Ti-a explicat de ce era atat de socat? Numai din cauza culorii pielii sau poate erau si alte diferente… de personalitate (hmmm, dar totusi vorbim de un bordel), de atitudine…? Mi se pare interesanta perspectiva asta, a unui om care da prima data ochii cu o persoana de culoare, pentru ca in ziua de azi nu mai exista astfel de reactii… suntem mult mai… globe-trotters! 😉

  2. Lorena on

    Chiar aşa… de ce era atât de şocat? După cum ai formulat-o, mă aşteptam să spui că „femeia de abanos” avea cine ştie ce în plus… 😉 sau poate în minus faţă de semenele ei ivorii.

    🙂

  3. cezarpaul on

    @ Aujourd’hui, Lorena: Era imediat dupa Revolutie, prin 1990, iar tipul se afla la prima iesire in strainatate. Nu l-am intrebat de ce fusese socat, pentru ca mi-a fost jena sa intru in amanunte. Din cite zicea, totusi, se pare ca singura problema fusese culoarea pielii. Sau poate ca i s-a tras de la faptul ca fantazase prea mult inainte. 🙂

  4. Lorena on

    şi ce-ar fi trebuit să facă, aracan de sufletul lui? 🙂

  5. Georgia on

    Dacă a conştientizat că nu-i place Baudelaire?! 🙂
    (un bun prieten îi împrumutase „Rusoaica”…)

    Realitatea bate fantezia. Pfff! Eu cred că nu trebuia să renunţe nici în ruptul capului la aia cu: Dar, mai am resurse… 🙂

    Hei, mişto finalul postului tău. Dar mai mişto sunt alea care se întâmplă, fără să le cultivăm. Ha!

  6. dadatroll on

    Placerea domnilor si domnitelor.

    Cui? Domnilor si domnitelor.
    Nu „la cine?” La domni si domnite.

    Inca un exemplu: „Fata la directorul la banca statea in fata la usa.”

  7. ovidiu666 on

    socat? de ce? era virgin? 🙂
    iubirea e frumoasa si trebuie traita! chiar si episodic! indiferent pe cine iubesti si cu cine imparti dragostea intre cearsafuri. si aici ma refer strict la relatiile barbat-femeie. 😉

  8. cezarpaul on

    @ Lorena: Nu stiu… Sa se apuce de gradinarit, de exemplu.
    @ Georgia: Care e aia cu „dar mai am resurse”?
    @ dadatroll: Vaaai, cita corectitudine! Inseamna ca n-ai auzit bancul ala cu „opreste placerea la domnu’, suta e falsa!” 😀
    @ ovidiu666: (Ti-am sters linkul de la final, pentru ca e continut in nick-ul afisat.) Graiesti adinc. Mai spune, te rog, cum e cu dragostea dintre barbat si femeie.

  9. dadatroll on

    Pai, da, ca doar esti scritor, trebuie sa vorbesti corect.

  10. cezarpaul on

    @ dadatroll: Dar nen’tu Eminescu, ăl mai scriitor dintre toti, vorbea corect? Aud?

  11. Georgia on

    Cezar, e clasică. Tipul vrea să presteze, da’ nu mai poate, din diverse cauze… Tipa dă să plece. Ca prin farmec (nu!, tot nu poate!), tipul se agaţă de ce nimereşte, desigur. Şi-i spune: Dar… mai am resurse. Ne uităm la un film?! / Vrei un masaj?! 🙂

    Zi-mi, zi-mi şi mie bancul ăla cu: „opreşte plăcerea la domnu’, suta e falsă!”

    (A propos, când am citit prima parte a postului tău, era cât pe ce să-mi scape o bucată de „mâzgăleală erotică”. Că tu ai aruncat provocarea, aka fantezii sexuale. Da’ am zis că mai există puritani…)

  12. Georgia on

    (Tre’ să fii cel puţin luceafăr blând, ca să cobori în jos. Aud?! :))

  13. ovidiu666 on

    🙂 sa-ti zic din proprie experienta sau la modul filosofic? 🙂
    stii ca poti discuta pe tema asta la infinit… si are sens? nu mai bine o „discuti” in siletium? 😉
    cat priveste link-ul e ok. e blog-ul tau. faci cum vrei. dar e o forma usoara de cenzura. 🙂 stii ca sunt putini care acceseaza din nick? pt ca toti vor cat mai direct?… 😉
    uite. nu-l mai afisez. 🙂
    sa ai o noapte de „discutii” savuroase si productive! aaa! nu! productive nu! 🙂

  14. cezarpaul on

    @ Georgia: A, pai credeam ca stie toata lumea bancul ala, de-aia-mi permiteam sa ma esprim asa cum se esprima matroana bordelului (aia e poanta, asa ca nu mai are rost sa-l povestesc). Altfel, tre sa avem un limbaj cultivat. Si, desigur, nu e frumos sa vorbim urit.
    (Ai vazut tu pe-aici puritani?)
    @ ovidiu666: Te-au accesat si prin nick, stai linistit. Iar acum, ca vorbim despre asta, o vor face si mai multi. Se vor intreba cu totii: ”Cine este baiatul asta interesant, care vrea sa-si promoveze blogul cu orice pret?”

  15. Cristina on

    Nu ma pot abtine sa nu impartasesc o fantezie instantanee: Hitler, cu mustacioara plina de furii, citindu-ti blogul si impuscandu-se inca o data… :)) of, dupa cum vezi, eu am fantezii imposibile… nu vreau sa fiu sadica, dar pe-asta chiar as fi vrut s-o vad, mi-as fi luat si chips-uri. :))

  16. cezarpaul on

    @ Cristina: Asta-mi aduce aminte de un alt banc (na, ca o dau pe bancuri – nu stiu ce am!).

    Doi evrei in virsta stau la masa intr-un restaurant din Berlinul zilelor noastre. Unu-i zice celuilalt:
    – Stii ce mi-ar placea mie acum?
    – Ce?
    – Sa-ti zic: ”Stii cine tocmai a intrat pe usa restaurantului?” Tu sa ma intrebi: ”Cine?” Si eu sa-ti zic: ”Hitler.” Si sa sarim amindoi sa-i tragem o mama de bataie sora cu moartea.
    Celalalt ii spune:
    – Mie stii ce mi-ar placea? Sa te aud zicind: ”Stii cine tocmai a intrat pe usa restaurantului?” Eu sa te intreb: ”Cine?” Tu sa-mi zici: ”Hitler.” Si eu sa te intreb: ”Cine-i Hitler?”

    In alta ordine de idei, de remarcat ca esti singura care n-a scris un comentariu referitor la pătania românului amator de negrese si s-a oprit la prima parte a post-ului, cea cu preferintele nemtilor. Chestia cu cuplurile inter-rasiale din Bavaria e cu atit mai interesanta, cu cit acolo inca mai exista o doza buna de nazism (nu neo-nazism, ca-n fosta Germanie de Est, ci nazism de-ala vechi).

  17. Cristina on

    😦 Bancul asta nu ma face sa rad…
    N-am citit Mein Kampf, dar am citit despre lagare. Si despre programul Lebensborn si pot sa spun ca si mie mi-ar placea sa spun „Cine-i Hitler?”
    Nu cunosc niciun evreu,(aud tot felul de tampenii rasiste despre ei si alte nationalitati), ca sa militez pentru o cauza demult istorie. Hitler imi provoaca repulsie, a fost un monstru.

  18. cezarpaul on

    @ Cristina: Nu toate bancurile trebuie sa ne faca sa ridem. Mie asta-mi place, desi nu se poate spune despre el ca are umor.
    Zici ca auzi chestii rasiste despre evrei? Dar ce medii frecventezi tu? Ai colegi neo-nazi la Medicina?

  19. Cristina on

    Nu neaparat neo-nazisti… Pur si simplu asa sunt oamenii de peste tot, nu-i vorba de mediile pe care le frecventez. Ca e coleg, ca e doctor sau pacient, asa sunt oamenii, daca observi, fiecare nu suporta pe cineva anume dintr-un punct de vedere anume, fie ca e legat de rasa, fie de religie, fie de orientarea sexuala…
    Nu… Ceea ce voiam sa spun e ca aud tot felul de chestii despre evrei, unguri, tigani(mai ales), si nu iau apararea evreilor pentru ca as cunoaste vreunul, ci din principiu. Nu ma port rezonabil cu un om pentru ca e roman, sau arab, sau evreu, sau tigan, ci ma port asa atata timp cat e om.

  20. ovidiu666 on

    parca vorbeam de amor inter-rasial… 🙂

  21. raluk68 on

    Am stat si eu de vorba odata cu un neamt (casatorit cu o romanca… ) ca multi nemti (moshii in general) ajung in „situatia” de a cumpara efectiv neveste asiatice. (O fi adevarat?! O fi…) Ca-s interesante, supuse, „ieftine” …. nu stiu. Dar stiu ca ei is incapabili de a avea o viata sociala, avari, urati & impotenti la varsta aia … chestii … 😀
    Asta nu-i niciun amor!… 😦

  22. Lorena on

    raluca68: ce oribilă e transformarea amorului în tîrguială. 😦

  23. florinu on

    asta seamana cu adolescenta:fantezii la greu si, cand apare fata, blocaj 🙂

  24. Aujourd'hui on

    Am inteles, chiar daca pare destul de ciudat, in contextul de atunci, e o intamplare coerenta. 😉

  25. Alexei on

    Da’ de unde! Vezi American Pie, scena cu Jim si Nadia. Ala nu-i blocaj – e picaj 😀

  26. cezarpaul on

    @ raluk68: Si in bordelurile europene sau americane asiaticele sint la mare pret…
    @ Lorena: Chestia asta se intimpla de cind lumea.
    @ florinu: Unii ramin tot timpul adolescenti. Si – dupa cum se vede – asta nu e neaparat ceva de bine.
    @ Aujourd’hui: Desi pare ciudat, unii barbati au si astfel de probleme.
    @ Alexei: Daca ma gindesc la omul nostru, tind sa-ti dau dreptate. La el e vorba de-a dreptul de picaj.

  27. anapauper on

    spre deosebire de dadatroll, pe mine mă deranjează incoresctitudinea politică.

  28. cezarpaul on

    @ anapauper: Ca am zis „negresa” si nu „afro-americanca”?

  29. anapauper on

    nu cuvintele. tonul.

  30. cezarpaul on

    @ anapauper: Nu mi-am facut un tel in viata din a fi corect politic. Corectitudinea politica mi se pare ceva artifiial, la fel si discriminarea pozitiva (un subcapitol al corectitudinii politice). Prefer sa-i respect pe ceilalti, sa fiu atent si uman cu ei, nu sa-i discriminez pozitiv.
    Totusi, unde ti s-a parut ca am gresit? Care anume e tonul care te-a deranjat?

  31. vio on

    în principiu de acord cu ce scrii tu aici.
    pe mine m-ar fi interesat mai mult însă relaţiile, cuplurile na, mai mult decît partea cu amorul. (crecă pentru că-s întoarsă că am dormit seara şi acu frec netul).

    şi mai de la mine din grădină, amorul ca amorul, dar cum e să fii pereche cu o persoană care nu e de la tine din ţară.
    aşa mă gîndeam eu că m-ar interesa.
    dacă nu ştii din proprie experienţă (hahaha), poate ai chef să scrii aşa, din afară.
    e doar o propunere, cît se poate de decentă:D:P

  32. cezarpaul on

    @ vio: Drept sa spun, si mie mi-ar fi placut daca s-ar fi discutat despre cupluri, si nu despre intimplarea nefericitului aluia (dar poate ca impotenta e un subiect de interes pentru multi). Sau despre dorinte, despre fantezia de a fi cu cineva de alta rasa.
    De exemplu, eu nu visez sa am relatii amoroase cu o negresa. Nici cu o asiatica. Si asta nu pentru ca as avea prejudecati rasiale – ci pentru ca-mi dau seama ca ar exista niste bariere culturale enorme. N-as putea avea o comunicare ok. Iar, pentru mine, intr-o relatie de dragoste comunicarea e (aproape) totul.
    Nu stiu din proprie experienta cum e sa ai o relatie cu o negresa/asiatica, dar stiu cum e sa fii cu o femeie din alta tara (Germania – o tara europeana, deci), si care vorbeste o alta limba decit tine. Daca vrei, putem discuta despre asta.

  33. anapauper on

    ”dezordinea corporală dismorfică” mi s-a părut o formulare ofensivă, nu negresele:) tonul, nu cuvintele bine ticluite.

  34. cezarpaul on

    @ anapauper: Dar asta e termenul medical, nu l-am inventat eu. Asa se numeste afectiunea psihica respectiva (despre care-am scris in post-ul ”Urîtenia”).

  35. Lorena on

    iar tonul e greu de determinat în scris. adeseori o chestie scrisă în glumă se dovedeşte a genera reacţii mega-ofuscate. sau invers.

  36. vio on

    am auzit vorba aia deşteaptă cum că cel mai bine înveţi o limbă străină în pat cu un străin din ţara unde se vorbeşte limba aia (scuze de formularea cufurită).
    pînă la urmă e ceva adevăr, nu musai în pat, dar într-o relaţie. cel puţin la mine aşa a fost (şi este, na), doar că mă apucă durerile de cap din cînd în cînd că totuşi nu sînt sigură că reuşesc să exprim ceea ce gîndesc. aşa că mi-am făcut un tic cînd mă conversez cu dumnealui, cumva fiecare chestie pe care-o torn se termină cu weisst du, was ich meine*, unde nici măcar nu mai e semnul întrebării la urmă, deşi ar trebui…

    şi e frustrant! 🙂
    *(pentru ne-nemţi:P), ştii la ce mă refer? înţelegi ideea?

    ps neamţul nu învaţă mai deloc româneşte. mă-ntreb de ce…!

  37. cezarpaul on

    @ vio: Eu nu vorbesc germana si, cit am stat un an in Germania, am avut oaresce probleme din cauza asta. Mai ales ca locuiam in Bavaria, care e o zona foarte conservatoare. Spre deosebire de Berlin de exemplu, in oraselul bavarez in care stateam puteai avea surpriza sa nu te inteleaga lumea pe strada daca vorbeai in engleza (si asta chiar si cu oameni tineri – iti ridicau din umeri si, daca erau amabili, incercau cel mult sa comunice cu tine prin semne).
    Mi s-a intimplat de citeva ori sa schimb priviri si zimbete cu tipe pe la diverse party-uri, dar, cind ma apropiam sa intru in vorba cu ele, le cădea faţa. Vedeau ca nu sint german si le scadea brusc interesul.
    Dupa citeva luni bune de stat in Germania, am cunoscut, totusi, o tipa care n-a mai fost socata cind a aflat ca nu sint neamt. Vorbea la perfectie engleza si franceza (maica-sa era frantuzoaica). Unele lucruri le discutam in engleza, pentru altele era mai potrivita franceza. Cu toate astea, simteam uneori ca exista o bariera de comunicare. Aproape imperceptibila, dar exista.

  38. Alexei on

    Incercati Filipine, domnule Cezar, s-ar putea sa aveti mai mult succes 😀
    Am stat aseara de vorba cu o filipineza si am aflat ca la ei vesticii sunt foarte cautati. Pe de alta parte si ele au succes la occidentali, care le considera "exotice". Din cauza saraciei, probabil, multe dintre ele ar face orice pentru a pune mana pe un alb (isi indreapta parul sa para mai atragatoare, dar mai ales cauta sa se "decoloreze"). Cu familiile lor nu sunt probleme, de multe ori tinerele sunt incurajate sa-si gaseasca flacai "exotici".

  39. cezarpaul on

    @ Alexei: Mda… Pentru ele, relatia cu un barbat occidental e o afacere, care sa le scoata din mizerie. Pentru barbatul occidental – achizitia unui obiect care sa il satisfaca.
    Chestiile astea ma revolta peste masura. Asa cum ma revolta si turismul sexual in Thailanda (si nu voi calca niciodata in aceasta tara). E un fel de boicot. Refuz sa dau bani intr-o tara care promoveaza prostitutia infantila.

  40. Alexei on

    Casatorii din ratiuni pur intelectuale precum banii se practica in toata lumea. O noutate e turismul asta de care vorbiti, nu mi-am inchipuit niciodata ca exista asemenea lucruri. E cutremurator, intr-adevar, ce se intampla in unele colturi ale lumii (ca lumea asta-i – pare-se – un patrat, ca capetele care-o conduc).
    Ca o ironie, una dintre cele mai importante destinatii turistice de felul asta e insula Phuket din Thailanda.

  41. vio on

    chiar cunosc un neamţ care practică turismul sexual în brazilia şi cînd o fi să iasă la pensie, am impresia că vrea să se stabilească acolo, chestie care n-ar mai fi turism, dar oricum…

    cezar, mersi:)


Lasă un răspuns

