Nostalgii comuniste, la Bucureşti

Mai ţineţi minte chestia asta?

nostalgii-mic1.jpg

Atunci, unele persoane interesate de cultură şi-au exprimat adeziunea şi, totodată, regretul că plenara organizaţiei de bază nu se ţine la Bucureşti. Ei bine, mîine, 4 decembrie, se va ţine şi aici. Adică la Muzeul Enescu (Calea Victoriei nr. 141), la orele 17.

9 comments so far

  1. ionuca on

    :(( Nu-i corect!!! Sunt la serviciu!!! :((

  2. cezarpaul on

    Ionuca, tu ai serviciu? Ai devenit om mare?
    (Inseamna ca noi am devenit foarte batrini…) 🙂

  3. Alexei on

    Pai la ora 17 multa lume nu e disponibila.

  4. cezarpaul on

    N-am ce face, n-am fixat eu ora…

  5. dadatroll on

    Pai asta nu a mai fost odata cand ai venit de la Pascani?

  6. Alexei on

    dadatroll, dat fiind ca e la ora 17, imi pare ca asta-i editie speciala, un soi de test – munca sau cartea?

  7. ihtys on

    >Nu cred ca nostalgia e cuvantul potrivit

  8. cezarpaul on

    @ ihtys: Dar care?

  9. dadatroll on

    Eu am citit Nostalgii comuniste la Bucurenci.


Lasă un răspuns

