Se pare că nu suport femeile… :-)

Zilele trecute, o doamnă ajunsă la o vîrstă respectabilă, cu care am avut un diferend la serviciu (plecînd de la incompetenţa ei), îmi arunca în faţă că ştie ea că eu am ceva împotriva femeilor, că mi-a citit cartea şi că şi de-acolo se vede asta foarte clar (probabil se referea la ”Luminiţa, mon amour”).

„Oi fi homosexual, doamnă…”, îi sugerez eu.

„Nu ştiu cum sînteţi, dar toată lumea ştie că nu suportaţi femeile!”

Se înroşise toată la faţă şi tremura de nervi. Era o doamnă durdulie, iar arătătorul ei ca un cîrnăcior cu inel se îndrepta din cînd în cînd acuzator către mine.

„Şi să ştiţi că le voi spune tuturor asta!”, adaugă ea cu satisfacţie.

„Păi nu ziceaţi că ştiu deja? Ce să le mai spuneţi?”

„Aha! Nu vă convine să se afle! Ei, lăsaţi, voi avea eu grijă de asta! N-o să tac, o să le spun tuturor!”, îmi strigă ea triumfătoare.

Desigur, toată chestia m-a amuzat copios.

Nu ştiu dacă m-ar mai fi amuzat la fel dacă aş fi fost în America, iar doamna era de culoare.

20 comments so far

  1. Lorena on

    Păi ea ar fi fost o persoană de culoare care exprima o discriminare la adresa unei minorităţi sexuale. 🙂 Puteai s-o dai în judecată.

  2. Monica on

    aoleu, si cand ne spune?

  3. dadatroll on

    Deci nam inteles, era negresa tipa aia?

  4. :)) on

    Aham, era negresa din tribul Masai…

  5. catalina.george on

    Ce-am mai ris, Cezar. Cred ca stiu despre cine-i vorba, cred ca aceeasi doamna m-a luat si pe mine cu avertismente la telefon (bau-baul folosit pe mine era Li, daca stii despre cine vorbesc). 😀

  6. cezarpaul on

    @ Lorena: Asta daca nu ar fi fost ea mai iute de mina cu acuzatia de rasism.
    @ Monica: In mod sigur, nu va face o conferinta de presa. 🙂
    @ dadatroll: Era, dar n-am observat eu.
    @ :)): Daca ar fi fost din tribul Maasai, ar fi fost buna la alergari. Deci nu prea cred.

  7. cezarpaul on

    @ catalina.george: Pai da: ea cica are numai relatii sus-puse (si tuturor le zice pe numele mic, eventual pe numele de alint – Pino, Biţă, Niky etc.). Asta cica ar trebui sa ma dea pe spate. :-)))
    (Nu pic pe spate, desigur, din cauza ca nu suport femeile.)

  8. :)) on

    Ai caramba! Cezar, am uitat ca e o doamna mai plinuta si nu poate fi o Maasai, deci nici o alergatoare priceputa…atunci e din tribul arnewi, ala inventat sau nu de Saul Bellow in Henderson, the rain king:)))))

  9. Cinabru on

    Genial, absolut genial !!! Vocea geriatrica a feminismului vested ti-a anuntat deja pieirea apropiata ! Iti va distruge imaginea publica, nu mai ai scapare.

  10. Aky on

    Destul de orgolioasa postare, domnule B. Un fel de „uite tipa asta inferioara ce zice de mine”. Nu subscriu la parere, pentru ca nu cunosc, si intr-adevar pare antipatic genul de fumeie mentionat.. da asa-i ca a crescut selfesteemul celui bestelit de un asemenea.. specimen? 🙂

  11. Lorena on

    Sherlock Holmes are o altă ipoteză! 😛 De fapt, doamna te iubeşte, şi vrea să te facă gelos cu Pino, Biţă, Niky etc. Şi pt. că nu ţine figura, te acuză de homosexualitate. Şi speră, în forul ei interior, să o contrazici prin fapte măreţe de erou.

    🙂

  12. balauru on

    „Oi fi homosexual, doamnă…”, îi sugerez eu.”

    Spunindu-i asta ti-ai taiat craca de sub fund. In scurt timp toata lumea o sa stie ca esti homosexual. 🙂 ( poate ca asta a fost intentia? Sa iesi „din dulap” prin intermediul unui zvon?)

    Ramine de vazut cit de amuzant o sa fie in viitorul apropiat. Cred ca ai pus asta la blog ca o dovada, dupa ce multi barbati „veseli” o sa-ti zimbeasca gales. 🙂

    P.S. Cred ca poponarii „nu suporta” doar o parte a femeilor, in rest, chiar se comporta ca femeile. 🙂 si sint „prietene” cu ele.

    Poate esti doar misogin? :-), barbate.

    „Nu ştiu dacă m-ar mai fi amuzat la fel dacă aş fi fost în America, iar doamna era de culoare.”

    As zice ca si in Ferentari cu, citez din Basescu, o pasarica nespalata. 🙂 ( codificat un pic, eu nu-mi permit sa zic t–– imputita, numai presedintii pot 🙂 )

  13. cezarpaul on

    @ :)) – Ce ne facem daca e din tribul Wariri? Nu se va simti jignita ca i-am gresit apartenenta? Oricum, nu cred ca e din Arnewi, ca ala era un trib pasnic si ospitalier.
    @ Cinabru: Asa e, nu voi scapa nici in gaura – de sarpe sau de orice altceva. :-))
    @ Aky: Imi pare rau daca pare o postare orgolioasa, nu asta s-a vrut.
    Eu am vrut sa spun o povestioara – fara nici o legatura cu realitatea, pina la urma. Pe de alta parte, cu totii ne dovedim orgoliul cind postam/publicam ceva.
    @ Lorena: De ce imi prezinti o astfel de perspectiva de cosmar? (Nu stii cum arata respectiva doamna!…) Tu chiar vrei sa ma convertesc la homosexualitate? 🙂
    @ balauru: „craca de sub fund”? :-)) Nostim spus!
    Cit despre faptul ca unii ar putea avea impresia ca sint gay – asta e treaba lor, nu a mea. Nu consider homosexualitatea ceva rusinos si, daca as fi, n-as avea nici o problema sa o spun deschis, nu as face aluzii.

  14. cheguevargas on

    trebuia sa-i fi multumit ca ti-a citit cartea si sa-i zici s-o mai citeasca odata, poate o sa inteleaga si altceva din ea.

  15. Alexei on

    Misto. Cred ca fiecare dintre noi are parte de colegi care-si manifesta lipsa de iubire la serviciu. 🙂

    P.S.: sunt un tradator, recunosc – initial m-am gandit ca e un sequel la postul din septembrie, cel in care erati confuz 😀 (si care, ca fapt divers, a primit nu mai putin de 69 de comentarii – o fi vreun semn?)

  16. cezarpaul on

    @ cheguevargas: Nu-mi doresc sa-mi citeasca oricine – chiar oricine – cartea. Dar observatia ta e foarte buna: iata ce inteleg unii din ceea ce citesc!… Nu e pentru prima data cind vad ca multi functioneaza dupa principiul „unde dai si unde crapa”.
    @ Alexei: Nici iubire la serviciu nu-mi doresc. Prefer seriozitatea.
    Ai inteles foarte bine ca in post-ul din septembrie nu era vorba de confuzie… (confuzia era un joc retoric)
    In alta ordine de idei, intru din cind in cind pe blogul tau si ma oftic ca nu ai mai postat nimic de un car de ani.

  17. Alexei on

    Am folosit „lipsa de iubire” in loc de „lipsa de sex” 😉

    Am avut si eu saptamana trecuta ceva altercatii la serviciu. Cu doua dintre colege si, ca bonus, cu directorul. Din pacate eu turbez in fata pasivitatii unora 😦 De, mi-s inca tanar 😀

  18. cristinaiocu on

    :))
    Eu as fi intrebat-o de ce mi-a citit cartea, nu i-as fi spus, pasnic, ca oi fi homo. Oricum, homosexualii sunt homosexuali nu neaparat pentru ca nu suporta persoanele de sex opus, ci pentru ca instinctul lor sexual, din diferite motive, nu este orientat spre acestea. (vezi „Eseuri despre teoria sexualitatii” – S.Freud)
    Din pacate, eu nu am avut ocazia sa va citesc cartea, n-o sa-mi dau ca parerea daca suportati sau nu femeile sau daca asta reiese din carte, n-o cunosc nici pe baba, care mi se pare si proasta, si fudula. Si da, ai dreptate, in America ai fi fost in big trouble.

  19. cezarpaul on

    @ cristinaiocu: As fi fost in big trouble, mai ales ca treaba era groasa din punctul ei de vedere (tocmai o anuntasem ca incetam colaborarea – iar ideea era ”ma dati afara, pentru ca nu suportati femeile”; cum ar fi sunat ”ma dati afara, pentru ca aveti ceva cu oamenii de culoare”?).

  20. […] final un link la luciat, care a scris excelent si la o insemnare a autorului Luminitei care m-a amuzat. Nu am timp sa caut greseli in text fiindca nu mai ajung acasa. Si ma […]


Lasă un răspuns

