Bodyguardul blogosferei

Aud că voi apăra ideea de blogging la Tîrgul Gaudeamus – joi, 22 noiembrie, la ora 17.00. Că amicul Florin Iaru va fi în celălalt colţ al ringului şi că lovitura lui secretă se bazează pe teoria că „bloggingul este pierdere de timp”. Frumos! Se pare că se va lăsa cu sînge (cei care veţi sta în primele rînduri să vă aduceţi foliile de plastic de-acasă). 🙂

Toate bune, dar de unde m-or fi găsit pe mine, păcatele mele!, marele blogger – nu ştiu. Cred că merita şi blogosfera asta un apărător mai de soi!… Nu?

40 comments so far

  1. dadatroll on

    Deci, mey, poate Gramo nu a vrut sa participe, de aia tea gasit pe tine mare bloger. Sau poate ca Gramo e ocupat cu pictarea unui bolovan.

  2. Lorena on

    :)))))))))). Când am văzut primul comment că e al lui dadatroll, am pus un pariu interior că e o ironie referitoare la gramoşi. Apoi am vizualizat.

    Oare sunt eu prooroc, sau începe dadatroll să se repete rău de tot?

    Baftă, domnule blogger. Şi nu uitaţi să vă încasaţi leapşa. 😉

  3. puck on

    :)) dar macar ai fost intrebat inainte?
    ouch, ce ne facem (eu si celelalte personalibloguri ale mele) ca ne place si de iaru. ar trebui sa lase prostiile si isi faca bluog.

  4. raulnecesar on

    puteau sa-l aleaga pe bucurenci, dar probabil ca-si dorea prea mult si asa i-au facut in ciuda :)) glumesc…sau nu.

  5. cezarpaul on

    @ Lorena: Se repeta si, din pacate, ii cam piere hazul. Devine previzibil – iar pentru un dadaist asta e moarte curata.
    Cit despre leapsa – am incasat-o deja, ce sa fac? Mai am vreo doua care asteapta la rind (una dintre ele chiar de la simpaticul nostru dadatroll).
    @ puck: M-au intrebat daca vreau sa particip la o discutie despre bloguri si scriitori si mi-au zis ca va veni si Iaru, care e anti-blog. Nu ne-am inteles ca eu o sa fiu aparatorul patriei.
    Si mie-mi place de Iaru, asa ca o sa-i dau dreptate. 🙂 Sau o sa facem ca la wrestling: cum sîntem prieteni, doar o sa ne prefacem ca ne caftim.
    @ raulnecesar: Si eu ma gindesc ca ăl mai potrivit pentru trebusoara asta ar fi fost Bucurenci. Lui îi place la nebunie să se dea în spectacol… Si, cu putina indulgenta, poate fi considerat si scriitor. :)) glumesc si eu, desigur…

  6. vasgar on

    pai joi ajung si eu pe la targ si daca nu ma plictisesc pana la 17.00 – mai e si noaptea de nesomn in drum spre Bucuresti – voi asista la meci…
    Iaru mi-e prieten si simpatic – mi-au placut luptele sale impotriva preotimii si a icoanelor invadatoare de scoli… -, dar la bloguri o cam „blogeste”.
    Cezare, blogosfera e cu ochii pe tine!

  7. v on

    da’ chiar ca putea sa se duca bucurenci in locul tau! ce ma iniervati! daca se ducea nu mai aveam nici un stres, ma duceam la aia cu strugatki si destinul sf-ului in romanica, de la paralela 45, ca-i la aceeasi ora in aceeasi zi, si nici capu’ nu ma durea. asa, la naiba, io la care ma duc?

  8. gramo on

    hihi, am aflat de povestea asta dintr-un mail de la constantin vica in care scria:

    Pentru ca exista o conexiune Internet wireless, va invitam sa aduceti laptopurile pentru a face pentru prima data live-blogging la Targul de Carte. Si volumele celor doi autori pentru a le completa paginile pe Wikipedia sau pentru o sesiune de bookcrossing. Putem sa-l convingem pe Florin Iaru ca Internetul nu a ajuns un recycle bin al obsesiilor noastre? Sau pe Cezar-Paul Badescu ca blogul e o jucarie perisabila?

    am fi vrut sa venim sa-ti facem galerie, dar Gramo se joaca in fiecare joi de la 18 de-a proful si studenta… 🙂

  9. dadatroll on

    E drept ca am pomenit de mai multe ori de bolovani pictati, dar aia doar pentru ca si Gramo face mai multi, ca daca nu nu ar fi serie.

    Ce e aia dadaist? Unul care tot zice da, da, ca mine?

  10. cezarpaul on

    @ vasgar: O sa-mi dau toata silinta sa nu-mi fac patria de ris.
    @ v: Mi-ar placea sa ne cunoastem.
    @ gramo: Nebunaticilor! 🙂 Cum stiti voi sa stirniti fanteziile oamenilor cu niste vorbe nevinovate!…
    @ dadatroll: Dadaist e atunci cind ai un cal de bataie. 🙂

  11. stefantalpalaru on

    Sper să ne alegem măcar cu un filmuleţ pe youtube.

  12. anapauper on

    nu vi se pare tras de păr să aperi ideea de blogging? sau e cîrcoteala mea? it’s freedom, wtf…

  13. Georgia on

    Cezar, dacă ai fi ştiut, ai fi făcut un efort să te uiţi la filmele cu Van Damme, sau Arnold. Mai învăţai o schemă… 🙂

    Eu cred că o să iasă „o cafteală mişto”.
    Ţi-aş fi sugerat să păstrezi pentru final ceva apoteotic, a la Mel Gibson: „They may take us our lives, but they’ll never take our freedom of expressing ourselves – aka our blogs! (Dar las’ că ştii tu mai bine…)

    Iar asta cu bodyguardul blogosferei… adică, eşti un fel de Neo acum , ce să mai! 🙂

  14. cezarpaul on

    @ anapauper: Normal ca e trasa de par. Cam asta ziceam si eu: n-are nevoie blogosfera de apararea mea. (Nici macar de umila mea existenta. Cu mine sau fara mine – ea o duce bine-mersi. 🙂 )

  15. cezarpaul on

    @ Georgia: Acum mai ramine sa-mi mai fac rost si de o Trinity (ca fara ea nu se poate; vezi cum se numeste si fan-clubul Matrix – „Neo and Trinity”).

  16. anapauper on

    cezar, la idee mă refeream, nu la persoana ta blogistică:)

  17. Georgia on

    Cezar, se rezolvă. 🙂 Haină neagră din piele, cizme înalte şi minte liberă. Dacă aş fi în locul lui Iaru, aş căuta numărul de telefon al lui Chuck Norris. 🙂

    Să ştii că aştept (de fapt, „aşteptăm”, e mai potrivit) filmuleţe, informaţii despre ce se va petrece acolo. Noi, cei din provincie. 🙂

  18. Georgia on

    (Într-o altă dezordine de idei, dacă Iaru e cel care spunea despre cartea lui Bucurenci că e „o carte-cult”, îmi voi lua şi sabia. O avea ceva dacă intru cu motocicleta?! :))

    Spor la treabă să ai şi să aveţi parte de o atmosferă faină toţi cei care veţi fi acolo.

  19. dragos c on

    Esti un reprezentant potrivit! Sunt sigur ca ne vei prezenta cu brio si ca vom fi reprezentati cu onoare. Succes!

  20. gramo on

    errrr,… stii chestia asta? 🙂

    in prima jumatate am mers pe linia „de ce e nashpa sa ai un blog si de ce n-ar trebui sa-ti pierzi timpul cu asa ceva”; in a doua am incercat sa spunem de ce nu-i inchidem inca blogul lui Gramo, in ciuda chestiilor scrise in prima parte 🙂

  21. manoland on

    Chuck Norris e ocupat, face campanie electorala pentru un candidat republican la alegerile prezidentiale in USA. Asa ca trebuie cautat altul. Smarandescu anyone?

    Cezar, inteleg ca nu vei fi recompensat material, ca daca era asa, se baga zoso primul.

  22. ihtys on

    Eu cred ca daca ai suficient timp de pregatire poti fi un bun apologet al blogeriei.

  23. Victor Ciutacu on

    Frate Cezare, vrei sa fii tu comandantul nostru?

  24. meplusmyself on

    O fi „pierdere de timp”, dar asa-i in tenis: pierdem ceva si cu siguranta castigam altceva 🙂
    Bafta!

  25. balauru on

    „bloggingul este pierdere de timp”

    Sint de acord dar ce-i pasa lui, e timpul meu nu al lui. Si mie nu-mi pasa ca-l pierd. 🙂

    Individul nu merita bagat in seama, vrea sa-si faca publicitate pe seama pierderii timpului in blogland. Nu te duce si gata, o sa-si piarda si el timpul cu …waitingul 🙂

  26. cezarpaul on

    Frate Victore, fratele Balcescu mi-a lasat cu limba de moarte sa apar cauza noastra cu pretul vietii. Dreptate si fratie, frate Victore!
    Va multumesc tuturor pentru imbarbatari, fratilor! Voi fi dîrz si viteaz!
    (Nu vine joi cineva să mă ţină de mînă?)

  27. Lorena on

    E voie aşa ceva? Eu credeam că la box eşti singur în ring.

  28. cezarpaul on

    Chiar trebuie sa fiu singur in ring, mami?!!!

  29. Lorena on

    păi atunci să-şi aducă şi iaru pe cineva, şi facem o partidă la dublu. 🙂

  30. ihtys on

    te voi tine de spate si de man 🙂 virtaliceste

  31. michael on

    Iaru se pare ca va aduce si el citiva sa-l tina de mina (ca al’fel nu vad cum se vor intimpla lucrurile). Uite ce scrie intr-un comunicat Cotidianul: „Va invitam maine, 22 noiembrie, ora 17:00, la Targul de carte Gaudeamus, in Pavilionul Central Romexpo, nivelul 2, stand 22, sa celebram impreuna cele doua milioane de carti care astazi se afla in bibliotecile romanilor din intreaga tara. O sarbatoare insotita de lansarea celei de-a 50-a carti din Colectia Literatura Cotidianul, “Cartea viselor”, scrisa de un autor care a influentat o intreaga generatie: Jack Kerouac. “Beat generation dupa 50 de ani si Literatura”, o dezbatere sustinuta de Ioan T. Morar, Cristian Teodorescu si Costi Rogozanu, avandu-l invitat special pe Florin Iaru.” – scuzati citatul prea lung. Adica, Cezare, vei avea de wrestlingit cu Ubicuiaru! Io, ca si V, ma voi lupta si cu starea sefeului. Dar si cu lansarea cartii de publicistica a lui Bogdan Suceava (toate la aceeasi ora!). Da’ poate vorbesc cu Iaru si ma invata el cum sa fiu in 3 locuri in acelasi timp.
    Cit despre Trinity… pe picica de aici (http://michaelhaulica.wordpress.com/2007/07/31/raftul-picicii/) o cheama Trinity. In acte! Sa ti-o aduc?
    Succes dupa-amiaza. Vinceremos! (poate ne-om vedea totusi)

  32. cezarpaul on

    Iaru se descurca el, nu-i vorba! E foarte bun la joace pe computer, asa ca va gasi el o solutie (va veni la discutia de la Cuvantul, apoi va da Save si se va intoarce citeva niveluri, la Cotidianul&Kerouac).
    E superba pisica ta! Cind am vazut pozele, a fost dragoste la prima vedere. Nu-mi faci si mie cunostinta cu ea? 🙂

  33. michael on

    Eu ti-oi face cunstinta cu ea, draghe, da’ nu stiu daca ma lasa Matrix (intiiul dintre motani), ca fata nu-i tocmai singura…
    Iar cu Iaru asa e, domnule, cum de nu m-am gindit(poate pen’ca io n-am treaba cu joacele pe computer)? Da’ asa e: cu Save, cu Undo… Chestii de-astea post-umane.

  34. isuciu on

    Cezar, eu cred că problema trebuie pusă în termeni corecţi. Adică nu toate blogurile reprezintă o pierdere de vreme, ci numai unele dintre ele. Nu vreau să-ţi spun părerea mea că nu te-ar ajuta – am postat-o la mine pe blog. Cred că poţi să argumentezi cu exemple de bloguri valoroase. Unul dintre ele este al tău . Mai sunt şi altele, multe, ca de exemplu bookblog,hobbitul, etc.

  35. cezarpaul on

    @ isuciu: Ai perfecta dreptate.
    Pe de alta parte, care-i problema cu pierderea de timp? Facem o groaza de lucruri care sint o pierdere de timp. Viata noastra insasi este o pierdere de timp. 🙂

  36. isuciu on

    Aşa e.Ai încă un argument, aproape filozofic.

  37. cezarpaul on

    @ michael: Mi-a zis Lorena Lupu ca te-a vazut la un moment dat pe-acolo. Imi pare rau ca nu te-am zarit si eu, sa schimbam o vorba. Dar lasa ca recuperam simbata, cind isi lanseaza Lorena cartea.

  38. michael on

    Imi pare rau, Cezar, ca n-am ramas pina la sfirsit. Am vrut sa fiu si eu in 5 locuri in acelasi timp, dar se pare ca doar Iaru stie cum se face asta. Am plecat pentru ca m-a enervat prea tare (acelasi Iaru). Daca, in loc sa vina acolo, ar fi pus pe rafturile alea o foaie A4 pe care sa fi scris „nu ma intereseaza blogurile” ar fi fost OK. Sorry.
    Ne vedem simbata cu siguranta.

  39. michael on

    da… ne-am vazut de ne-am rupt! data viitoare…

  40. […] – Nebunie Bookblog – To blog or not to blog Cezar Paul-Bădescu – Bodyguardul blogosferei şi mai are un post, Găteşte româneşte. Gramo – Lansare cu bloggeri dar şi Pozele de la […]


Lasă un răspuns

