Cuvinte în blogheză

Ştiţi leapşa asta, aşa că nu-i mai fac prezentările (eu am primit-o de la Gramo).

  • bloghilici – trepăduşi ai blogosferei. (”E plină lumea de bloghilici”). De cîteva zile, a apărut şi un al doilea sens al cuvîntului, odată cu mutarea accentului pe primul ”i” – se referă la blogul unui fost preşedinte. Face pandant cu un alt cuvînt: ”Blombonel”. Blombonel este un fost prim-ministru şi are şi el blog.
  • blogeală – cînd te apucă blogeala, nu mai ai chef să scrii pe blog. Cu alte cuvinte, ţi se blogeşte.
  • blog job – activitate onestă care se face cu gura şi care poate fi întîlnită nu numai pe blogurile XXX.
  • Bloggy – nume dat animalului de casă al unui blogger.

Update: (de asta uitasem) O dau şi eu mai departe lui LuciatIonucăi, şi lui Vasile Gârneţ.

36 comments so far

  1. dragos c on

    Felicitari pentru „blog job”… Super tare!

  2. Lorena on

    l-am vizitat şi eu pe bloghilici. propun subtitlu „blogul pensionarului veleitar”. (cu menţiunea că nu fac discriminări de vârstă, dar nu te poţi opri din zâmbet când vezi un moşulică decis să arate lumii cine e taurul comunal… :))

  3. ionuca on

    :)) Uite ca uRMa a ajuns o Bloggy. Suna bine!

  4. cezarpaul on

    @ dragos c: 🙂
    @ Lorena: Inainte de toate, tovarasul nostru e un blogger atipic. Isi scrie textele de mina si primeste printuri cu reactiile si comentariile de pe blog, iar niste baieti se ocupa de restul. Blogul lui e de fapt o institutie, o mica fabrica.
    @ ionuca: uRMa nu e o pisica? Eu ma gindeam mai degraba la un ciine (Doggy-Bloggy). Acum, e-adevarat, „Doggy style” e si numele unei pozitii de facut amor – dar noi nu ne gindim la prostii, nu?

  5. Lorena on

    @cezarpaul: „nişte băieţi” e o formaţie de rock.

  6. cezarpaul on

    Inseamna ca Bunicuta nu numai ca e bloggerita, ci si amatoare de rock.

  7. dadatroll on

    GRAndomanie: cand vorbesti despre tine ca si cum nu ai fi de fata. Toata lumea plecaciuni. Si tu Cezare.

  8. ihtys on

    Siti boala blogurtatsache? die urtatsache , der ich standhalten muss de a nu da leapsele mai departe ?

  9. cezarpaul on

    @ dadatroll: Ai o fixatie, recunoaste! Poti sa-mi spui, intr-un limbaj ne-suprarealist, de ce?
    @ ihtys: An das habe ich nicht gedacht… Eu eram disciplinat, nu m-am gindit ca se poate si altfel.

  10. Lorena on

    Am o veste sumbră. Lucia T. a trecut deja prin asta, şi ia ghici cine i-a dat-o… 😛

  11. anapauper on

    – irina bloghin: melodii din blogolitic
    – blogomatopee: ultima strigare
    – blogan: da car

  12. cezarpaul on

    @ Lorena: Oups! E clar: nu e bine s-o dai mai departe. (Nici macar cind e vorba de leapşă. 🙂 )
    @ anapauper: E masina aia la care se face publicitate pe unele bloguri, nu?

  13. dadatroll on

    Dadatroll nu stie ce e aia ne-suprarealist, nici ce e aia ne-subrealist, nici ce e aia ne-exactrealist. Zi-i tu lui dadatroll cu cuvintele tale ce vrei sa iti spuna tie dadatroll si dadatroll o sa iti spuna. Vorbesc eu cu el.

  14. cezarpaul on

    @ dadatroll: Te invitam sa lasi putin jocurile de cuvinte (suprarealiste, dadaiste etc.) si sa raspunzi sincer. De ce ti s-a pus pata pe Gramo?

  15. cezarpaul on

    In contrapartida, vin si eu cu sinceritatea mea: ma intereseaza, pentru ca va apreciez deopotriva – si pe tine, si pe ei.

  16. dadatroll on

    Mey, ppl, eu nu am nimic cu Gramo. Eu incerc sa fiu ca Gramo, dar nu am suces. Uite, eu cat mam gandit nu am putut sa imi pun probleme cum ar fi, si citez:
    „Gramo, bineinteles, isi pune probleme “filosofice” de genul: “Cum isi schimba semnificatia conceptul de eveniment atunci cand vorbim despre ‘evenimente care au loc pe internet’?”

    Gramo e super tare, restul lumii e super nashpa. Plecaciuni, cate patru fiecare.

  17. cezarpaul on

    Mda, tot ironii… Chiar si asa, nu ai raspuns la intrebare. Intrebarea era ”de ce?” Nu ”cum e Gramo”, ”cum esti tu” sau ”cum esti tu fata de Gramo” (la astea stiam deja cum raspunzi).

  18. Oblogatie | Terorism de cititoare on

    […] de la Cezar (aceeasi ca aia de la Lorena – v-ati uitat la schimburile lor de comentarii? eu presimt o […]

  19. cezarpaul on

    @ Vasile Garnet: Cred ca e o problema pe blogul tau, ca nu pot lasa comentarii (nu pot nici sa ma loghez, cu contul de pe wordpress).

  20. dadatroll on

    Deci, mey, poate ca am raspuns la intrebarea DE CE IMI PLACE de Gramo. Pentru ca imi place.

    Gramo e filozof, cea ce tu cu mine nu o sa fim niciodata. Gramo are idei interesante, nu super nashpa ca a lui zoso. Din cand in cand baga poze pe blog si aia imi place. Imi place ca face photowalkingurile: e trendy, ppl!

    O, si lepsele!!! Delicioase!!!

    Imi place ca sia facut blog la copilu lui, Gramokid. Bine, scrie mai mult tot el, Gramo, dar tot e interesant. Copilu deja a aparut dezbracat pe blogul lui. Il mai desparte doar o slujba de profesor si o zi fara stiri la Gandul ca sa ajunga si el la nemurirea vesnica pe blogosfera.

    Imi place ca sia facut blog pana si la ascutitoarea de creioane, gramoscutitoarea (lam vazut blogul asta de curand, dar nu scrie mult pe el.)

    Imi place ca da liste cu unde sa poti vedea televizor pe gratis. Imi place seria de bolovani pictati.

    Imi place ce intrebari isi pune Gramo, nu din astea obisnuite cum ar fi pe unde trece tramvaiu 311, ci din astea serioase, de oameni mari, cum ar fi de ce oamenilor le place mai degraba sa manance un tort de ciocolata decat sa isi bage un cutit ascutit in fund? (Pe asta ultima am incercat si eu sa o copiez la mine pe blog, ca eu vreau sa fiu ca Gramo)

    Toate lucruri interesante, utile, din care cititorul poate ramane mai luminat, mai uscat si mai curat.

  21. cezarpaul on

    @ dadatroll: O alta intrebare: cum de-ti dispare subit spiritul acid pe blogul fetei aleia care-si expune panseurile ei sensibile si-si spune Fantasya?

  22. verbiaj. on

    frumos monoblog, dle badescu (traducere – monolog pe blog)

  23. dadatroll on

    Si de ea imi place, dar nu fac plecaciuni. Si ca ea vreau ca sa fiu.

  24. vasgar on

    Cezar, cred ca se pot face comentarii pe blogul meu, doar ca e o procedura mai complicata. comentariul nu apare imediat, ci trebuie aprobat, autentificat de catre mine. asa a fost programat blogul. as vrea si eu sa simplific procedura, doar ca nu stiu cand si cum. poate ma ajuta chiar personajul (softist) care mi-a facut blogul. deocamdata e foarte ocupat, lucreaza pt americani…
    sper ca ai primit Ancheta Contrafort? Lumea raspunde inspirat si vor fi pagini de citit.

  25. dadatroll on

    Pe de alta parte, fata aia la care ii zice Fantasya are 12 ani. Gramo e om in toata firea. Nu ma pot lua eu dupa un copil de 15 ani, dar Gramo e modelul meu.

  26. cezarpaul on

    @ verbiaj.: Chestia cu monologul e de rau sau e de bine? (Nu prea ma innebunesc dupa monoloage, prefer dialogul.)
    @ dadatroll: De ea am vazut ca iti place… 🙂
    @ vasgar: Cind am vrut sa postez un comentariu, am fost invitat sa ma loghez cu username si parola de wordpress – ceea ce n-a mers deloc. Am primit ancheta si-am sa raspund (desi la prima intrebare – ”ce carte mi-as fi dorit sa scriu?” – am mai raspuns acum vreo luna si ceva pentru o alta revista; am sa ma repet, inevitabil…).

  27. verbiaj. on

    despre monoblog, numai de bine 🙂 ca definitie, blogul e o cursa de unul singur, dar nu strica niciodata putin spectacol, niste aplauze de pe margine sau schimburi de replici cu ceilalti alergatori intalniti pe drum.

  28. Iulian on

    eu simt blogeala ca ceva pozitiv, sort of an urge. blogelita al fi pe minus, dar deh, daca ati decretat, asa ramane;)

  29. Claudia S. on

    Cum ramane cu blorganizarea?
    Pentru un blog care vrea sa fie „un inventar al lucrurilor făcute să ne enerveze” nu stai prea bine cu organizarea enervarilor. Cum afli de cate ori te-ai enervat pe primar? 🙂
    Eu am descoperit blogul abia acum si imi place dar enervarile mai vechi sunt destul de greu de gasit…

  30. cezarpaul on

    @ Iulian: Sigur ca blogelita e un minus. Se depune pe coapse, mai ales la femei, si nu e deloc estetica. 🙂
    @ Claudia S.: Am inteles. Ai vrea niste categorii, pe margine. Problema e ca de fiecare data e cam alta categorie. Dar o sa vad ce pot face sa remediez situatia…

  31. asklepios cuceritorul on

    blogiston – substanta incolora, inodora şi insipidă eliberată de bloguri în blogosfera, în procesul inflamarii.

  32. furiousjohnye3e on

    Salut.Sunt recent venit pe wordpress dar nu e primul meu blog.Avea deja unul pe google.Am preluat jokul de leapsa sim mi-a iesit cam asa ceva
    Blogonel. Blogonel escel mai simpatic fost prim-ministru. Si-a tras un blog si el. Stiti voi cine este.Baiatu cu ouale…..Fermieru` de la Cornu.Cel mai sasait urmarit DNA.Colectionarul de averi de la matusi.
    Bloghilici – Piticotii blogosferei.Thuamnneeeeeeee cati mai sunt pe net . Unii isi mai trag si blog ca de e la moda,este chic,trendy-flendy
    Blog job -Este o activitate vehe da cand vreamea.Practicata de catre femeile cu gura punga.Apreciata cel mai mult de barbatii care li se face cu gura . Intalnita atat in parcarile de tiruri sau pe soseaua de centura dar si in cele mai “posh” alcovuri din targul Bucurestilor.Cel mai recent exemplu desi nu prea placut fiindu-ne oferit de cuplul gulliverian Monica & Virinel. Bloggystaneza-O limba pe care trupele americane inca nu o stapanesc desi li se da zilnic cu bombardeaua in tunsoarea

    lor stil ”ratoi”. Blogaraba-O limba foarte grea dar pe care spre marea mea surpindere americanii au invatat-o la perfectie. De ce spun asta? Pentru ca insfarsit dupa mult timp si multi tineri care sau distrus in nisipurile arabe Congresul American a hoatarat sa isi retraga trupele.

    Blogosemitism-Ceea ce trebuie sa indure acum romanii cinstiti din Italia

    din cauza unor ”scursuri” si a unor “lepre” care nu stiu sa faca altceva decat tampenii.

    Blogovetki-vecinii nostri de la sud de Dunare care mai recent gasesc motive care de care mai stupide de a se lua de noi desi noi stim clar ca singurul lor motiv este invidia.

    Blogeala-Acea stare de lictis plictis sau de melancolie begoasa.Stiti voi cand nu mai ai

    chef sa scrii pe blog sau sa faci altceva decat

    sa dormi si sa mananci.

    Acest text este un pamflet nu vizeaza pe cineva anume si trebuie tratat ca atare.Este o referire generala.Orice asemare cu persoane

    sau fapte reale este pur intamplatoare.

    Este un simplu jok de leapsa blogosferica.Daca scrierea mea v-a inspirat sau amuzat cat de cat preluati-o dezvoltati-o mai departe. Respectele mele si la revedere pana data viitoare. Voie buna Romanie mioritica.

    Sper ca iesit cat decat decent.daras vrea si parerile voastre asa ca untrati si pe blogul meu .
    Daca se poate si nu va ia prea mult timp lasati si voi un comentariu ca sa stiu ec ar mai trebui sa fac. Nu prea stiu cum e treaba pe aici.
    As vrea sa stiudaca este vreun loc unde sa imi postez articolele ca sa poata fi vazute de cat mai multi.
    Asa ca va satept la aceasta adresa cu 1 comentariu
    http://furiousjohnye3e.wordpress.com/

  33. dadatroll on

    Mey, jocul asta cu leapsa e ca cineva trebuie sa tio dea. Ce ar mai trebui sa faci? Sa i texte interesante, adanci. Uite, Gramo are seria de bolovani pictati, asta il face faimos in toata blogosfera. Asa sa faci si tu (dar nu bolovani pictati, alege si tu ceva mai original, de exemplu, ratze fara pene, sau descriene fiecare dinte in detaliu, timp de cateva luni. Sa crape Gramo de ciuda!)

  34. Lorena on

    am o nouă leapşă pt. dvs. Hai, poftim, de! să v-o luaţi… 🙂

  35. Libanios on

    dintr-un blog din Pakistan, am cules un Bloghistan (pe bune!) mi se pare o alternativă măreaţă la blogosferă 🙂

  36. […] institutul ‘iorgu iordan’ / autorii dex-ului, dar mi-e teamă ca ne-ar pune să scriem blog job-ul într-un cuvînt. nu mai pasez nimic la niminia.   – weblogul a mers toată săptămîna de […]


Lasă un răspuns

