Wild life

Wild life

După cum se vede, există peste tot indivizi mai mici şi mai nervoşi care-i doboară pe cei mai mari.

(Fotografia a fost făcută astăzi la Tescani, iar insectele se aflau pe capul lui Enescu – statuia, desigur.)

7 comments so far

  1. Cinabru on

    Superba. Pur si simplu. Tre sa fie tare fain la Tescani. Sper ca pregatesti vreo surpriza literara.

  2. Lorena on

    buturuga mică răstoarnă carul mare. :))

  3. vasgar on

    peisaj cu insecte la microscop…
    astept sa scrii niste poeme despre frumusetile Tescanilor. ca doar n-o sa scrii o drama. pana si Andrei Plesu a scris la Tescani un jurnal asa mai liric…

  4. meplusmyself on

    Cred ca si din asta vine frumusetea vietii. Vine unul mic pe care nu l-ai vazut de la inaltimea propriei persoane si-ti pune piedica. 🙂
    Important este cum reactionezi dupa. Te duci la fel de maret la „doctorul personal” sa-ti pansezi nasul sau te pansezi singur, reflexiv ?! 🙂

  5. cezarpaul on

    @ Cinabru: Bursa asta se termina, iaca!, in citeva zile, iar eu am putut doar sa incep ceva. Nu stiu cind voi avea ocazia sa mai continuu/continui. Cica unii pot sa scrie o carte intr-o luna (bravo lor!). Eu, unul, nu.
    @ Lorena: De obicei, avem simpatie pentru buturuga mica. De data asta, chestia aia mica si negra mi-era foarte antipatica.
    @ vasgar: Stii ca eu nu sint facut sa scriu lucruri frumoase. Nici de data asta n-am facut-o. Tescaniul inca isi asteapta poetii (a propos: ai putea sa aplici si tu pentru rezidenta asta 🙂 ).
    @ meplusmyself: Dupa ce ala micu’ ti-a mincat capul cu totul, e cam greu sa-ti mai pansezi nasul. 🙂

  6. meplusmyself on

    Aoleu, nu m-am gandit la o situatie chiar atat de dramatica. Unde mi-o fi fost capul ?! 🙂

  7. dadatroll on

    Gandacul asta nu e chiar J. Becali? Ca el sa transformat intrun gandac acum cateva zile in Spania, o chestie fara precedent in Europa de Vest. O fi ajuns omul pardon insecta de acolo pana la Tescani.


Lasă un răspuns

