Poveste de dragoste

O fată cuminte şi sensibilă îl iubea în taină pe băiatul vecinului de la doi. Băiatul era, desigur, un şmecheraş de cartier cu succes la gagici şi nu se uita la ea. Cu toate acestea, fata noastră, în cuminţenia ei, trăgea nădejde că băiatul, chiar dacă n-o arată, are ochi şi pentru ea. Într-un moment de îndoială şi de frămîntări (cu privire la sentimentele şi la bunele intenţii ale celui la care visa), s-a decis să-l întrebe pe Cel-care-le-ştie-pe-toate. A scris pe Google „cum pot sa imi dau seama daca ma place” şi a apăsat, cu teamă, pe „Enter”. Şi aşa a ajuns pe blogul meu.

PS: Este un mister pentru mine cum poate cineva să caute aşa ceva pe Google şi un şi mai mare mister cum, căutînd aşa ceva, minunatul motor de căutare a oferit ca soluţie pentru teribila dilemă tocmai blogul meu.

34 comments so far

  1. v on

    o fi facut gugal legatura cu „sex si violenta pe intelesul copiilor”? 😀

  2. v on

    ba nu, ba nu! tovarasa, tovarasa, raspund io, va rog, io!
    gugal a gasit ‘cum sa stirnesti furia populara’ si a inteles ca acishilea se gasesc ghiduri de how to-uri. 😀

  3. Georgia on

    🙂
    1. Nu cumva stai la doi?
    2. Soluţia blogului tău pe care i-a dat-o Cel-care-le-ştie-pe-toate, o fi venit în momentul în care Sastisit-fiind-cel-care-le-ştie-pe-toate a căscat de i-au trosnit pixelii…
    3. „Câteodată datoria noastră în faţa unui mister nu este să-l dezlegăm, ci să-l adâncim într-atât, încât să-l prefacem într-unul şi mai mare.” (vorba poetului)
    4. Te plângi sau te minunezi?! 🙂

    (PS: Cezar, m-am amuzat copios. „You made my night!”)

  4. cezarpaul on

    Titlul ăsta, “Sex şi violenţă pe înţelesul copiilor”, mi-i aduce, zilnic, pe cei care caută pe Google „SEX VIOLENT” (întotdeauna scris cu majuscule – adică, vezi bine, scris violent).

  5. Georgia on

    V., dacă mai faci aşa, nu mai ai voie să răspunzi! 🙂
    Să ştii că înclin să-ţi dau dreptate.

    Deci, să-i premiem pe cei care „rezistă cu eroism?!”

  6. pymm on

    nu exista, asadar, doar google-reporteri; ci si google-oameni si chiar google-indragostiti.

  7. cezarpaul on

    @ Georgia: Poetul zicea, intr-adevar, ca trebuie sa adincim misterul, dar noi sintem oameni obisnuiti si nu ne incurcam cu mofturi de-astea. La cautarea pentru „cum pot sa imi dau seama daca ma place”, Google a ajuns la blogul meu prin cuvintele „place”, „sa”, „ma”, „dau”. Adica la titlul „Nu-mi place sa ma dau pe Mess”. 🙂
    Acelasi titlu a mai atras o cautare interesanta: „program de enervat oameni de pe mess!” Oare exista asa ceva? Cred ca am sa ma apuc sa-l caut si eu. :-)))
    @ pymm: Google e-n toti si-n toate. Ca Partidul, ca Dumnezeu.

  8. ionuca on

    :)) Cred ca ne minunam cu totii de ce ii trimite Google la noi pe cei care cauta raspunsuri la intrebari existentiale, mai ales cand nu putem sa-i ajutam cu nimic 😀

  9. Lorena on

    Ei, nu puteţi!! Ba puteţi, dar nu vreţi, că sunteţi răi! :))

    Mie îmi pare al naibii de rău că nu pot vedea ce caută ăia 500-800 care mă vizitează zilnic. Cred că m-aş distra copios să aflu…

  10. Dirrty love « Cei care zambeste… on

    […] Ultimele doua posturi citite(unul e aici), au fost, intamplator, despre “unii au scris pe Google ceva si au ajuns pe blogul […]

  11. cezarpaul on

    @ Lorena: Adica 360-ul nu-ti da astfel de detalii?
    (Sau de pe ce site-uri au dat click pe blogul tau sau ce link-uri au fost accesate de pe blogul tau?)
    Pai pierzi mare parte din show – care, dupa cum ti-ai dat seama, e foarte distractiv!

  12. windwhisperer on

    lol, To get into his heart, start by getting into his head…by pressing ‘GOOGLE” hahahahha
    J.

  13. Lorena on

    nu, nu îmi dă nici un fel de detalii. Şi îmi pare rău… mai ales că ieri seara îmi povestea o amică – fată cuminte şi sensibilă că unii căutau pe blogul ei „cum s-o sugi cu toată gura”.

    Atunci am dat căutare: „cum s-o sugi cu jumătate de gură”… şi nu m-a dus pe blogul ei. 🙂

    Concluzia: totul sau nimic!

  14. cezarpaul on

    @ Lorena: :-)))))
    Stai sa vezi ce cautari imi voi atrage si eu dupa comentariile de la post-ul precedent – unde noi am discutat, nevinovat, despre traduceri…

  15. Lorena on

    veste: mi-am făcut acum un lorenalupu.wordpress.com, unde o să-mi mut posturile mai de doamne ajută de pe fostele bloguri. Lookin’ forward to the party!! 🙂

  16. cezarpaul on

    @ ionuca: Imi pare rau pentru expresiile pentru adulti pe care tu, un copil inocent, ajungi sa le citesti pe acest blog. :-))
    Oamenii mari sint ceva de speriat, zau asa!

  17. Gyzzard on

    Ar trebuii sa fie lansat un concurs „ce cauta aia care ajung la mine pe blog”. Cred ca ar fi interesant ce intrebari isi pun google search-eri. Blogul meu a devenit un adevarat „must read” pentru cei care vor sa cucereasca sau fie cuceriti.
    Intrebari de genu „ce parfumuri pentru barbati prefera femeile”, „cine cucereste barbatul sau femeia”, „cum sa scapi de fete bagacioase”, „cum sa multumesti o femeie” , „ce vor femeile intr-un barbat” sau „dicutii pereferate intre femeie si barbat”. oameni care cauta „hormoni pentru cucerirea femeilor”.

    In concluzie ori eu sunt un guru al relatiilor sau e adevarat ca googleul arata exact adresele care nu au nici o legatura cu ceea ce cauti.

  18. dadatroll on

    Da, si eu odata am plecat din casa sa iau paine. Si mam intalnit cu varu, care zicea ca merge sa il ajute pe un prieten sa se mute. Mam dus si eu cu el, si nu am mai ajuns sa cumpar paine.

  19. dadatroll on

    Intamplare suta la suta adevarata, pe cuvant.

  20. asvreasavisez on

    cred ca e ceva de la Dumnezeu…hmmm…sigur nu esti u baiatul de la 2?..te cred ca nu:)! in orice caz…frumoasa coincidenta…in caz ca esti un romantic incurabil…sau..doar o coincidenta:D

  21. depe on

    cel mai mult ma mira ca search-urile sunt sub forma unor intrebari, de parca motorul de cautare ar fi un interlocutor pe care poti sa-l intrebi chestii.

  22. Iulian on

    wordpress-ul in marinimia sa ne scoate la produs direct pe centura web 2.0. mai asteapta-te la diverse topicuri ciudate sa-ti apara ca referinta pentru al tau blog. am patit-o cu mult mai urate decat cu minunatenia asta a ta;)

    depe, pe bune acum, n-ai incercat niciodata sa vorbesti cu google-ul? eu am intalnit oameni care isi datoreaza viata simplului fapt ca dupa ce au trecut „ar trebui sa ma sinucid” la search, ca rezultat a aparut pagina MISA. si nu, nu e pe bune. but it could be!

  23. cezarpaul on

    @ Gyzzard: Aia cu “cine cucereste barbatul sau femeia” mi se pare de-a dreptul filozofica. Iar “cum sa scapi de fete bagacioase” – geniala! Iti inchipui ce e in mintea astora?
    @ depe: Pai asta e ideea: Google e vazut ca un fel instanta divina, pe care o intrebi orice si iti raspunde.
    @ Iulian: Daca mister G. salveaza si oameni de la moarte, atunci chiar ca-i Dumnezeu! 🙂

  24. v on

    (well… cind i-am sugerat unei anumite domnisoare ca platforma 360 e rahatzoasa, s-a facut foc si para crezind ca la blogul mneaei personal ma refeream. oh lord, don’t let me be misunderstood. :)) si cam asa a fost toata ‘istoria’ noastra.
    gata, ma scuzati de offtopic. ma minca limba. curatam pusca si vorbeam prostii. ma pregateam sa-mi asum leapsa cu jucarii restanta.)

  25. Gyzzard on

    @cezarpaul M-am distrat copios intr-o zi uitandu-ma la tot ce au cautat vizitatori mei in decursul timpului. De ceva vreme insa am ajuns sa am cel putin o fraza geniala pe zi.

  26. Lorena on

    v., nu cred că e cazul să reiterăm întreaga tărăşenie. Şi nu pe blogul altcuiva.

    şi ţi-am spus şi atunci, problema nu era ceea ce spuneai, ci modul complet „câştigător la belciuge” în care o făceai. Ştii, tonul face muzica. Eu sunt gata să accept oricând că altul e mai deştept decât mine, dacă mi-o dovedeşte prin forţa raţiunii… dar raţiunea forţei – în cazul ăsta mitocănia, agresivitatea, tonul de sus – mă indignează şi mă jigneşte.

    După aia… de câte ori m-ai prins pe alte bloguri, ai sărit cu atacul la persoană, căutând nod în papură în tot ceea ce spuneam.

    În orice caz, când am ajuns zilele trecute să îţi aflu adevărata adresă de blog, am rămas surprinsă să descopăr că nu erai imbecilul arogant şi agresiv pe care îl ştiam eu…

    Şi un singur lucru: având în vedere tot ceea ce mi-ai făcut, ce rost mai are să dezgropi morţii? Credeam că e mai bine – mai ales din punctul tău de vedere – să-i lăsăm în sicriele lor…

  27. pymm on

    dincolo de femei/google/barbati/fraze geniale, e moshto povestea in sine; dincolo de obsesiile noastre politico-sociale, poate ca asta si cautam pe blogurile pe care le treieram: povestile altora.

  28. v on

    (@Lorena: io nu-mi aduc aminte sa ne fi vorbit decit la tine si la mh. daca te-ai mai hiriit pe alte bloguri cu cineva care se semna v, te asigur ca nu eram eu. ca n-ar fi prima data cind se-ntimpla. :(((
    in rest, ai dreptate cu sicriele, desi nu eu am sters praful de pe ele pe blogul lui cezar. 😀 )

  29. v on

    pymm a zis-o! de aia nu ma omor eu dupa blogurile de stiri, de-un parigzamplu. faptul ca a aparut un ‘aipod’ de o suta de giga il aflu eu si din revista chip, dar numai si numai de pe un blog pot afla cum s-a ales cartarescu_cu_cucui in frunte cind proprietaru’ blogului si al ipodului, cu o suta de giga de lacuna coil in ureche, a facut headbanging involuntar cu scriitorul pe calea victoriei.
    nu?

  30. balauru on

    ba Cezare ba, esti faimos baaaaaa…
    iti dai seama ca milioane de fete care iubesc in taina ajung la tine daca cauta asta la Google:

    „cum pot sa imi dau seama daca ma place”

    Esti si talentat baaaaa….uite ce poveste ai „cusut” doar uitindu-te la WordPress cum s-a ajuns la blogul tau, baravo ba Cezare, esti dashtept baaaa….

  31. cezarpaul on

    @ balauru: Iar tu eşti maaaaare pişicher!

  32. Liviu V. on

    Multe povesti de dragoste pe lumea asta. Azi a ajuns cineva la mine cautand „Anna Karenina roman de Dostoievski”. O fi misto?

  33. asklepios cuceritorul on

    super intimplare

  34. music on

    very interesting.
    i’m adding in RSS Reader


Lasă un răspuns

