WordPress sucks!

 Nu-mi inchipuiam ca, facindu-mi acest blog, voi largi asa de repede lista lucrurilor facute sa ma enerveze. Iata cu ce fel de mesaje m-am distrat eu toata dimineata zilei de astazi:

wop1.jpg

wop2.jpg

new-picture-1.jpg

Asa fac astia de obicei?

14 comments so far

  1. Liviu on

    WordPress au mai avut mici probleme, dar azi a fost pentru prima data cand am vazut mesajele de mai sus (ma rog, eu doar pe primul l-am prins, ca apoi n-am mai stat pe la computer cateva ore). Prin urmare nu, nu asa fac astia de obicei. Ba chiar as spune ca WordPress imi pare o platforma de blogging foarte buna. Si sper sa-ti placa, pentru ca vreau sa te mai citesc pe blog 🙂 (btw, felicitari ca l-ai deschis)

  2. cezarpaul on

    Mda, astazi toata ziua WordPress-ul a facut figuri. Am pierdut si un post pe chestia asta (o sa incerc sa-l scriu din nou miine, poate am mai mult noroc). O placere, ce mai!

  3. EugenS on

    e prima data cand au un downtime atat de mare.

  4. cezarpaul on

    Oamenii chiar au avut probleme serioase. Vezi explicatiile pe care le dau la http://en.forums.wordpress.com/topic.php?id=14921&page&replies=1

  5. gramo on

    nu, nu fac asa de obicei; n-a mers dashboardul, dar blogurile n-au fost down, cum s-a intamplat de curand pe blogspot.

  6. dadatroll on

    Deci, de ce oare?

  7. cezarpaul on

    Please, poate ma lamureste cineva. Daca la inceput Akismet m-a intrebat daca mesajele pe care le-a identificat ca spam sint intr-adevar spam (si nu erau!), acum vad ca numarul scris in paranteza cu spamurile de care m-a protejat creste, dar eu nu mai pot sa vad niciunul. Cind merg la spam-uri, imi spune „You have no spam currently in the queue. Must be your lucky day.” Ma tem sa nu-mi identifice iarasi ca spam comentariile bune.

  8. Cris on

    Blogul meu e pe blogspot.com şi în aproape 2 ani nu am avut niciodata probleme de genul ăsta.

  9. cezarpaul on

    Nu se poate! Iar mi-au aparut la spam niste comentarii bune – de data asta mi-au aparut. Unul semnat de dadatroll (pe el mi-l bagase la spam si inainte si am inteles ca acelasi lucru se intimpla si pe blogul Terorism de citioare), alte doua semnate v. Le-am „de-spamuit” si acum au disparut cu totul. Si ziceati ca WordPress e o platforma buna?…

  10. malina on

    Poate intra la spam ca moderezi comentariile? Mie nu mi-au intrat niciodata acolo decat cele true-spam.

  11. dadatroll on

    Nu stiu, n-am incercat asta, dar poate daca ii pui pe oamenii astia in blogroll, wordpress pricepe ca sunt preteni si nu ii mai baga la akismet.

  12. cezarpaul on

    Era setat „din fabrica” pe „Comment author must have a previously approved comment” – ca sa nu fie moderat. Deci primul comentariu se modereaza. Am renuntat si la asta. Dar, oricum, nu e normal sa mi le bage la spam, ci la comentarii de moderat (cum a procedat cu celelalte).

  13. dadatroll on

    Ale mele comentarii de pe blogul meu nici nu mai apar ca spam la Akismet, ci le sterge direct. Nu le pot „aproba”, ca nu exista.

  14. malina on

    Eh, tocmai ziceam ca nu mi-au intrat comentarii la spam. Na, sa-mi fie de bine ca ma laudam, azi am verificat si erau vreo trei (unul chiar al lui dadatroll, ca tot l-am vazut pe aici).

    Mda, cezar, deci ai dreptate, wordpress-ul da erori.
    😦


Lasă un răspuns

